Portada Cine La gala de los Oscar va ser presencial y con retresmisiones

La gala de los Oscar va ser presencial y con retresmisiones

by redacción asturnews
Foto: Daniel Matsuoka (https://www.flickr.com/photos/danielmatsuoka/)

Los organizadores de los premios Oscar, que retrasaron so 93 edición dos meses por cuenta de la pandemia de coronavirus, van apostar anguaño por una gala presencial con retresmisiones en directu dende distintos llugares, incluyíu’l so llar habitual del Dolby Theatre en Los Ánxeles (Estaos Xuníos).

“L’Academia de Hollywood ta determinada a presentar unos Oscar como nengunos, al empar qu’a priorizar la salú pública y la seguridá de tolos que participen”, indicó nun comunicáu un voceru de la institución que cada añu entama la gran gala del cine.

“Pa crear l’espectáculu presencial que la nuesa audiencia global quier ver, afaciendo al empar los requisitos pola pandemia, la ceremonia va retresmitir en directu dende múltiples llugares, incluyíu l’emblemáticu Dolby Theatre. Tamos deseyando compartir más detalles puestu”, añedió.

Como’l restu de Hollywood, l’Academia tamién tuvo que trepar cola covid y a mediaos del añu pasáu decidió que los Óscar de 2021 retrasárense dos meses, del 28 de febreru al 25 d’abril, para intentar tornar el coronavirus na midida de lo posible. Les nominaciones van dar a conocer el 15 de marzu. Los rumores y duldes sobro cómo va ser la próxima edición de los Oscar circularon por Hollywood nos últimos meses.

Por casu, n’avientu un voceru de l’Academia afirmó a la revista Variety que na institución tienen la intención de que la próxima entrega de los Oscar sía un eventu presencial emitíu en directu por televisión y nun xuna gala dixital que faiga usu de les videollamadas.

Variety aseguró entós que el organizadores de la gala trabayen cola idea de que la ceremonia celebrar de la manera más asemeyada posible al formatu tradicional, con invitaos aconceyaos nun teatru, pa lo que tán estudiando posibilidaes como xuna amenorgamientu d’aforu.

Lo que sí se sabe al cien per cien ye que Steven Soderbergh va producir al pie de Stacey Sher y Jesse Collins esta ceremonia de los Óscar. Soderbergh ye unu de los cineastes más respetaos y prolíficos del panorama contemporaneu, llevóse’l Oscar a la meyor dirección por Traffic (2000) y la so bien variada filmografía inclúi títulos como Sexu, mentires y cintes de vídeu (1989), o la triloxía de Ocean’s Alcen (2001, 2004, 2007)

Tamién te podria gustar