La gala de los Oscar 2021 va ser presencial y en directu

La gala de los Oscar 2021 va ser presencial y en directu
04 avientu 15:58 2020 Imprimir

L’Academia de Hollywood tien la intención de que la próxima entrega de los Oscar sía un eventu físicu emitíu en directu por televisión y non una gala dixital que faiga usu de les videollamaes pola pandemia del coronavirus, según aseguró un representante a la revista Variety.

Según la publicación especializada en Hollywood, Variety, los organizadores de la gala trabayen cola idega de que la nueche más importante del cine celebrese de la manera más asemeyada posible al formatu tradicional, con invitaos aconceyaos nun teatru, pa lo que tán estudiando posibilidaes como unu amenorgamientu d’aforu.“Los Oscar van celebrar en persona”, aseguró un representante citáu por Variety.

Un publicista confirmó tamién que va unos díes dellos representantes de la organización visitaron el míticu Dolby Theatre de Hollywood, see habitual de los premios, para esaminar “les múltiples opciones”. L’aforu de la cortil ye d’hasta 3.400 persones. Pel branu, l’Academia aplazó la próxima entrega de los premios hasta’l 25 d’abril de 2021, dos meses más tarde de la fecha primeramente prevista, cola esperanza de que al ampliar el plazu de candidatures hasta la primavera abrieren los cines y pudieren competir más películes.

Meses antes, aprobó una esceición por que les cintes que nun se proxectaron en cines, pero teníen cuenta de faelo, puedan ser candidates gracies a internet. La mayoría d’estudios, sicasí, decidió acutar los sos grandes estrenos pa cuando la situación ameyore. Agora, acordies con estes declaraciones, paez que l’Academia inclinar por una celebración física que va depender de les circunstancies del momentu.

Primero que se celebren los Oscar van tener llugar los Globos d’Oru (28 de febreru), los SAG del sindicatu d’actores (7 de marzu) y los británicos Bafta (11 d’abril). Toles ceremonies de cine aplazaron les sos feches siguiendo la decisión de los Oscar, pero hasta’l momentu nenguna determinó cómo se van celebrar. Los Globos d’Oru, que van ser los primeres, nun respondieron a les últimes entrugues de la prensa sobro’l so formatu.

Pel momentu, desconócense  les midíes de seguridá qu’adopte l’Academia nin cuántos de los nomaos van poder, o van aceptar, asistir en persona. Ente los favoritos a los premios d’interpretación atópense bastantes actores veteranos que tán dientro los grupos de riesgu como por casu Anthony Hopkins, de 82 años; Ellen Burstyn, 88 años; Sophia Loren, 86 años; Meryl Streep, 71 años; David Strathairn, 72 años; o Yuh-Jung Youn, de 73 años.

Les nominaciones de les cintes que van allegar nes distintes categoríes d’estos galardones conoceránse’l próximu 15 de marzu. 

  Categories: