Portada Música La gaitera de rabil Celia González presenta en públicu el so primer discu como solista

La gaitera de rabil Celia González presenta en públicu el so primer discu como solista

by asturnet

Gaita de rabil pa saludar el regresu a la programación musical ordinaria. La zanfonista Celia González -conocida poles sos intervenciones en discos d’Hevia, Nuberu, Muyeres o Ramón Prada- presentará güei na Fnac de Parque Principáu el so primer discu en solitariu, ‘Coloradina la guinda’, nel qu’ufre 18 temes interpretaos con gaita de rabil, la mayoría d’ellos cantaos en llingua asturiana.

L’actuación de Celia González ta prevista pa les 20 hores y forma parte del apueste de la multinacional del ociu y la cultura Fnac por programar música de raigón asturiana nel establecimientu que rexenta nel centru comercial Parque Principáu.

Frutu d’esi interés, pol escenariu de la Fnac n’Asturies pasará tamién esti mes el músicu y compositor Héctor Braga, que visitará les instalaciones de Parque Principáu el sábadu 15 de xineru p’amosa-y al públicu les pieces del so trabayu ‘Encoplando’, un discu con alma básicamente tradicional a partir del propiu soníu de la bandurria, instrumentu qu’anguaño ta en plenu procesu de recuperación.

La programación musical de la Fnac de Parque Principáu inclúi amás una nueva presencia de Los Berrones, que’l xueves 20 de xineru presentarán el cenciellu ‘Fai deporte’, grabáu a mediaos d’avientu xunta decenes de deportistes asturianos; el guitarrista de rock progresivu Juanjo Respuela (día 14); The Punishers (día 8) y El Sueño de Morfeo, grupu qu’ufrirá un recital acústicu el 29 de xineru.

Tamién te podria gustar