Portada Sociedá La Fundación Príncipe d’Asturies tien yá un patrimoniu de 22,7 millones

La Fundación Príncipe d’Asturies tien yá un patrimoniu de 22,7 millones

by asturnet

La Fundación Príncipe d’Asturies tenía yá a finales de 2007 un patrimoniu valoráu en 22,7 millones d’euros. Asina lo espeya la memoria que se presentó esta selmana nel conceyu del patronatu de la institución.

Nesta memoria recuérdase que la Fundación tien como oxetivu primordial sufragar toles sos actividaes coles rentes del patrimoniu y mientres ello nun seya posible, la institución recurre a les aportaciones a títulu de sovención procedentes de diferentes personalidaes y instituciones, fundamentalmente de los integrantes, de los patronos y de los miembros protectores.

Nel 2007, el costu de les actividaes propies de la Fundación Príncipe d’Asturies ascendió nel 2007 a 7,1 millones d’euros. El presupuestu de gastos propios de la Fundación, el 55 por cientu tuvo destináu a la convocatoria, concesión y entrega de los Premios Príncipe d’Asturies. El 45 por cientu restante se dedicó a otru tipu d’actividaes como conciertos, esposiciones y alcuentros, asina como a los gastos xenerales de la institución.

Tamién te podria gustar