Portada Sociedá La Fundación ‘Príncipe’ acumula un patrimoniu de 16 millones d’euros

La Fundación ‘Príncipe’ acumula un patrimoniu de 16 millones d’euros

by asturnet

La Fundación ‘Príncipe de Asturias’, domiciliada n’Uviéu y convocante de los premios añales del mesmu nome, acumula un patrimoniu de 16 millones d’euros, más de 2.200 millones de les vieyes pesetes. La cifra recuéyese na memoria d’actividaes entamaes en 2003 pola entidá, que prepara pal añu prósimu un estensu programa de cellebraciones pa conmemorar el so XXV aniversariu.

Conforme se concreta nesi documentu, acabante asoleyar, la Fundación ‘Príncipe’ gastó a lo llargo del añu pasáu un total de 3,95 millones d’euros nes estremaes actividaes qu’entamó, una cantidá de la que la mayor parte -el 64 por cientu- foi a parar a la convocatoria, concesión y entrega de los premios ‘Príncipe’. Más discretu foi’l porcentaxe que se dedicó a actividaes musicales: Un 11,5 por cientu.

El restu de perres que salieron del arcón de la Fundación en 2003 empobináronse a sufragar les ayudes y subvenciones que la entidá otorga periódicamente, asina como los gastos xenerales de funcionamientu.

Magar d’eses grandes cifres, la Fundación ‘Príncipe de Asturias’ declara na so memoria qu’entá nun pue cumplir el so envís de costear toles sos actividaes coles rentes producíes pol so patrimoniu, polo qu’ha siguir recurriendo a inyecciones económiques d’estremaes personalidaes ya instituciones, n’especial les que lleguen de los patronos y los denominaos miembros protectores de la entidá.

Nesti sen, el Patronatu ‘Príncipe de Asturias’, que sofita l’actividá de la fundación homónima, axunta a los presidentes de más de 40 empreses españoles, la mayoría d’elles les principales multinacionales de la banca, la enerxía, la comunicación y l’alimentación. Asina, na llista de patronos figuren, ente otros, los presidentes de Telefónica, Repsol, Cepsa, BP España, Iberdrola, Endesa, Unión Fenosa, El Corte Inglés, Prisa, Vocento, Banesto, Banco Santander Central Hispano, BBVA, Banco Pastor, Nestlé y Corporación Peñasanta.

Amás de la concesión y entrega de los premios ‘Príncipe’, cuya gala d’entrega foi siguida por 1,2 millones d’espectadores, la Fundación ‘Príncipe de Asturias’, dirixida por Graciano García, entregó en 2003 el galardón al Pueblu Exemplar d’Asturies a la llocalidá de Navelgas, participó nes cellebraciones del Día de la Hispanidá en Nueva York, mantuvo una intensa actividá musical al traviés de los sos tres coros y concedió tres beques d’investigación.

El periodista arxelín Jean Daniel algama’l ‘Príncipe’ de Comunicación pol so “compromisu cola verdá”

Tamién te podria gustar