Portada Convocatories La Fundación Nueva Asturies presenta dos llibros nel Vieyu Institutu Xovellanos

La Fundación Nueva Asturies presenta dos llibros nel Vieyu Institutu Xovellanos

by asturnet

Güei, martes 24 de marzu, a les ocho la tarde la Sala de Conferencies del Vieyu Institutu Xovellanos de Xixón va recibir la presentación de los llibros “Mundu saber y decir nel refraneru” y “Ría del Eo (España y Asturies: futuru y coyuntura)”, espublizaos pola Fundación Nueva Asturies. La presentación de los llibros de Sánchez Vicente y Xesús Cañedo va correr a cargu del ex presidente d’Asturies, Sergio Marqués.

”Mundu saber y decir nel refraneru” de Xesús Cañedo Valle y Xuan Xosé Sánchez Vicente, recueye una riestra de refranes ordenaos temáticamente y, asinamesmo, ensierta un par d`estudios, ún sobre la definición de paremia y les formes asemeyaes a la paremia, asina como sobre la asturianidá del refraneru; l`otru versa sobre`l refraneru de la salú y la melecina. Neto que llibros precedentes de dambos autores tocántenes a esti campu de la erudición y del saber tradicional asturianu, el llibru contién novedaes y enfoques estremaos de los de trabayos anteriores.

“Ría del Eo (España y Asturies: futuru y coyuntura)” de Xuan Xosé Sánchez Vicente, contién una selección de los artículos asoleyaos na prensa del país pol escritor y Presidente del PAS. Según el títulu indica, les materies enxertes nél nun son solo les referíes a Asturies y a la nuestra sociedá, sinón otres atinxentes a la economía española, a la situación d`Euskadi, el estatutu de Cataluña, etc., y delles otres d’ámbitu européu o mundial.

La presentación de los llibros van facela, respectivamente, Sergio Marqués Fernández y Xesús Cañedo Valle, Secretariu Xeneral del PAS. A los asistentes va regalase-yos un exemplar de cada llibru.

Tamién te podria gustar