Portada Lliteratura La Fundación Muñiz Zapico presenta un llibru sobre l’últimu gran procesu del TOP franquista

La Fundación Muñiz Zapico presenta un llibru sobre l’últimu gran procesu del TOP franquista

by asturnet

El presidente del Principáu Vícente Álvarez Areces va ser l’encargáu de presentar esti miércoles en Xixón,xunta’l , Director de la Fundación 10 de Marzo de CC.OO. de Galicia.Víctor Manuel Santidrián Arias el volume “El juicio de los 23” d’ Enrique Barrera, Rafael Pillado y José Torregrosa. El llibru reconstrúi el procesu nel que se xulgaron a los sindicalistes deteníos en Ferrol nel añu 1972, nunos sucesos nos que’l güei presidente asturianu y antigu dirixente del PCE tuvo un protagonismu destacáu.

La Fundación Juan Muñiz Zapico organiza esta presentación na Llibrería Central a les 19.30 nun actu qu’amás de les intervenciones d’Areces y Santidrán Arias va cuntar coles de los propios autores del llibru y la del presidente de la fundación cultural de COmisiones Obreres d’Asturies, Francisco Pardo Alberdi.

El volume que se presenta esti miércoles en Xixón narra’l que fue l’últimu gran procesu políticu del Tribunal d’Orden Públicu franquista en 1975 contrs los deteníos polos sucesos del 10 de marzu de 1972 en Ferrol.

Tamién te podria gustar