Portada Cine La Fundación Municipal de Cultura refuerza’l calter didácticu de SACU con 28 sesiones para estudiantes y un taller de cine

La Fundación Municipal de Cultura refuerza’l calter didácticu de SACU con 28 sesiones para estudiantes y un taller de cine

by redacción asturnews

La Fundación Municipal de Cultura refuerza’l calter didácticu de SACU con 28 sesiones para estudiantes y un taller de cine na sección laSEMA  qu’inclúi esta vegada cuatro programes diseñaos pol Festival de Clermont-Ferrand pa casi 11.000 alumnos de 45 colexos ya institutos .

El conceyal de Cultura, Jose Luis Costillas, y el director de Selmana del Audiovisual Contemporaneu d’Uviéu, SACU, Pablo de María, presentaron esta selmana la programación de laSEMA: la sección de SACU dirixida al públicu infantil y xuvenil. En total va ufiertar cuatro programes de curtiumetraxes y un taller audiovisual a casi 11.000 estudiantes uvieinos. Alumnos de 45 colexos ya institutos de la ciudá y el conceyu van pasar pol Teatru Filarmónica para esfrutar d’esta sección.  La sesta edición de SACU refuerza asina la so vocación didáctica con 28 sesiones y un taller que va introducir a los neños nel llinguaxe cinematográficu. La Selmana del Audiovisual Contemporaneu d’Uviéu ye una actividá entamada pola Fundación Municipal de Cultura y forma parte de la so programación cinematográfica añal.

L’oxetivu de laSEMA ye educar a los futuros espectadores, semar en neños y adolescentes el gustu pol bon cine y ayudar na so formación. Pa ello, SACU cunta cola ayuda de Clermont-Ferrand, el más importante festival de curtios del circuitu internacional, que diseñó una sección estremada en cuatro programes d’edaes: 3-5, 5-8, 8-12 y 12-16.

Esta sección va ufiertar 22 títulos que participaron en prestixosos festivales del circuitu internacional como Berlín, Sundance, Toronto, Venecia, Annecy y Chicago. Propuestes narratives y estétiques que trunfaron en certames internacionales, y que llograron premios tan prestixosos como los BAFTA (Hors Piste) o que fueron nomaos a los Óscar (Yéramos pocos).

Esta cuidada selección ta integrada por producciones europees roblaes por directores d’España (Yéramos pocos, de Borja Cobeaga), Francia, Alemaña, Suiza, República Checa y Rusia, amás de curtios de México y Corea del Sur.

Debíu al gran interés de los colexos, laSEMA va empezar unos díes primero que SACU. Los cuatro programes van desenvolver na Filarmónica dende’l 30 de marzu al 24 d’abril, en 28 sesiones. La Conceyalía d’Educación del Conceyu d’Uviéu collaboró con SACU na organización de les visites de los alumnos. Ye’l quintu añu que’l certame entama una sección para neños y adolescentes.

Taller

Tres l’ésitu del taller Educa & Cine realizáu na quinta edición de SACU, laSEMA vuelve acoyer esta actividá destinada a neños de 8 a 12 años. Si l’añu pasáu partir d’una hestoria yá escrita que desaguó na realización de dos curtiumetraxes que fueron estrenaos nel Teatru Filarmónica, el cursu d’esta edición va ser más esperimental, ensin guiones. Como anguaño cumplir el centenariu de la nacencia de Gianni Rodari, un referente de la pedagoxía y la lliteratura infantil y xuvenil, SACU rindirá-y  homenaxe al traviés d’esti cursu nel que la palabra y l’imaxe van dar llugar a un xuegu xenerador d’hestories.

Los neños van trabayar en pareyes un pequeñu guion y storyboard, y van ellaborar los materiales, van animar y van doblar la so creación en formatu curtiu d’animación. Estos trabayos van estrenar na Filarmónica mientres la sesta edición de SACU.

El taller va ser impartíu por Educa & Cine – Espaciu d’atención educativa y desenvolvimientu de la creatividá. Va Tener una duración de 14 hores y va desenvolvese del 10 al 12 d’abril. Namá hai 12 places para esti taller. Los interesaos tendrán d’inscribise en info@semanasaco.com.

Tamién te podria gustar