Portada Sociedá La Fundación Municipal de Cultura de Xixón ufierta un diversu programa d’actividaes pal veranu

La Fundación Municipal de Cultura de Xixón ufierta un diversu programa d’actividaes pal veranu

by asturnet

El calandariu d’actividaes culturales entamaes pal veranu de la Fundación Municipal de Cultura de Xixón ofrez una diversa gama de propuestes empobinaes tanto a la xente del conceyu como a los visitantes de fuera. Una amuesa sobre les ciencies nel mundu andalusí de la Fundación Caixa, otra sobre l’artista Joaquín Sorolla nel Muséu Nicanor Piñole ufiértense como los platos fuertes d’un calandariu d’actividaes onde la música y les propuestes d’ociu pa los más mozos tamién tienen un papel destacáu.

Nel capítulu musical y tocante a la formación son los Talleres d’Improvisación que van impartise ente los díes 11 al 15 de xunetu y qu’inclúin actividaes teóriques y práctiques sobre armonía, combos, jam sessions y música jazz moza. La celebración de la VIII Selmana de Música Antigua ye otru de los eventos culturales, que nesti casu va tar dedicada a la música del tiempu de Cervantes, coincidiendo col so cuartu centenariu. Ente’l 16 y el 28 d’agostu celébrase un añu más el New Millenium Piano Festival, que va traer al Teatru Xovellanos a dellos solistes de proyección internacional.

Otra cita que se repite ye’l ciclu de cine “Peor imposible”, esti añu dedicáu al cine de Serie B de monstruos emabaxo’l títulu “El sueño de la razón. La sonrisa del monstruo”,con producciones de Xapón Thailandia, Italia, Arxentina y México. Colonies y talleres empobinaos a rapacinos, constitúin la ufierta educativa destinada a los más mozos y na que van tener un papel destacáu les actividaes relacionaes cola conservación del patrimoniu. Les propuestes culturales de la FMC-UP pal veranu xixonés compleméntense cola ufierta de cursos y talleres de la Universidá Popular.

Fundación Municipal de Cultura de Xixón

Tamién te podria gustar