Portada Música La Fundación de Cultura uvieína programa una nueva actuación d’Ara Malikian

La Fundación de Cultura uvieína programa una nueva actuación d’Ara Malikian

by redacción asturnews

La Fundación Municipal de Cultura decidió programar una nueva actuación del violinista español d’orixe llibanés Ara Malikian n’escosando les entraes de la función nun día, que va ser el 4 de marzu a les 19 hores, coles entraes pa esta nueva fecha a la vienta dende esta selmana.

En vista de la gran acoyida que per parte del públicu tuvo l’actuación prevista d’Ara Malikian pal próximu 5 de marzu nel Teatru Campoamor d’Uviéu dientro de la xira -y  Petit Garage, y para la cual les localidaes tán prácticamente escoses, la Fundación Municipal de Cultura y el músicu doblaron función y proponen una nueva actuación el 4 de marzu a les 19 hores. Les entraes para esti nueva fecha punxéronse esti miércoles a la vienta a partir de les 17 na taquilla del Teatru Campoamor y n’entraes.oviedo.es.

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura José Luis Costillas celebra “l’ésitu de convocatoria que tuvo esta actuación y estima al violinista la disposición y collaboración qu’amosó cola nuesa ciudá para afaer la so axenda a esta función doble n’Uviéu. Un artista como Malikian siempres va ser bienveníu n’Uviéu”, señala Costielles.

L’actuación de la selmana que vien va tener a Malikian al violín y a Ivan “Melón” Lewis al pianu. Ellos van ser los encargaos de percorrer los distintos cantares del nuevu discu dende un puntu de vista más clásicu.

Tamién te podria gustar