Portada Sociedá La Fundación Caveda y Nava noma patronu d’honor al Rector

La Fundación Caveda y Nava noma patronu d’honor al Rector

by asturnet

La Fundación Caveda y Nava anunció güei’l nomamientu de Vicente Gotor, rector de la Universidá d’Uviéu, como patronu d’honor de la organización. L’actu va oficializase’l 28 de payares, nuna ceremonia que se va facer, como ye vezu, en Villaviciosa. La Fundación quier reconocer asina’l compromisu de Gotor cola llingua y l’actitú que vien mostrando hacia l’idioma del país dende que se convirtió na máxima autoridá de la institución académica.

Los actos del 28 de payares van empezar a les doce del mediudía con una ufierta floral na casa natal de Caveda y Nava, en Villaviciosa. Media hora depués, la Casa la Oliva –sé de la Fundación Cardín– va acoyer el actu d’acoyida al rector. Nesi mesmu marcu va proyectase un videu ellaboráu pola propia Fundación onde se recueye la propuesta que fai’l colectivu pa desbloquiar la situación del idioma asturianu, incluyendo lo que podía ser un modelu pa la redacción del artículu IV del Estatutu d’Autonomía. El discursu del presidente de la Fundación Caveda y Nava, Inaciu Iglesias, y de José Suárez Arias-Cachero –conceyal de Cultura d’Uviéu–, que va ser l’encargáu de facer la presentación de Gotor, van preceder al ingresu definitivu del rector na nómina de patronos d’honor del colectivu.

Nestos últimos años, la llista de patronos d’honor de la Fundación Caveda y Nava vieno sumando nomes como los de Pilar Fernández Pardo, Hugo Morán, Enrique Castro Quini, Carmen Ruiz-Tilve, Gabino Díaz Merchán o Isidro Martínez Oblanca. A los actos del 28 de payares, que van concluír con una espicha de celebración, van poder asistir toles persones que quieran.

Tamién te podria gustar