Portada Educación La fuelga convocada por Xunta Moza llogra un 80% de siguimientu

La fuelga convocada por Xunta Moza llogra un 80% de siguimientu

by asturnet

Xunta Moza valora la convocatoria de fuelga de la xornada d’ayeri na enseñanza, estimada nun 80% de paru, como un verdaderu esitu y afirma qu’espera una respuesta inmediata per parte de la Conseyería d’Educación, en favor del “respetu a los derechos educativos y llingüísticos de los asturianos”.

Los datos apurríos por Xunta Moza sobre’l siguimientu de la fuelga estimen ente’l 90 y el 100% de paru nos IES “Monte Naranco”, “Iría”, y “Ventanielles” d’Uvieu, n’”El Batán”, “Bernaldo de Quirós” y “Sánchez Lastra” de Mieres; y nos IES de Lluanco, Candás, Cabanaquinta, Cangues d’Onís y La Pola L.lena.

Alredor del 80 y el 50% de los estudiantes nos IES “Doctor Fleming” y Trubia d’Uvieu, “Rio Nora”, “Escultor J. Villanueva” y “Astures” de Siero, amás de los IES de Ciañu y Llanera súmaronse a la convocatortia. Mentes que’l siguimientu más probe anduvo nos IES “Aramo” y “Pando” d’Uvieu, los IES de L’Infiestu y Cangas, con un 20% de paru.

Xunta Moza, per otra parte, fai la quexa de “qu’a lo llargo d’esta selmana observáronse actitúes mui belixerantes dende la dirección de dalgunos centros que pudieron restar dalgo de participación al paru”. Sicasí, a nivel xeneral, la Xunta valora la fuelga como un esitu “qu’esperamos sea contestáu dende la Conseyería d’Educación con pasos a favor claros y inmediatos nel respetu a los derechos educativos y llingüísticos de la mocedá asturiano”.

Web de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana

Tamién te podria gustar