Portada Cooperación La FSA y el SOMA enfréntense pol centru de parapléxicos de Llangréu

La FSA y el SOMA enfréntense pol centru de parapléxicos de Llangréu

by asturnet

El secretariu de la Federación Socialista Asturiana (FSA), Jesús Gutiérrez, tomó posición pública en nome de la so organización nel asuntu qu’enfrenta al cabezaleru del SOMA, José Ángel Fernández Villa, col gobiernu de Vicente Álvarez Areces a cuenta de la pitición del sindicatu pa que’l Principáu construya un centru d’atención a parapléxicos en Llangréu. Gutiérrez pidió respetu a les decisiones del executivu y emplazó a los padres de los posibles destinatarios del centru a qué concretaran qué clase d’equipamientu se pide.

El cabezaleru de los socialistes asturianos aludió a Fernández Villa, ensin nomalu directamente, refiriéndose a “quien vieno impulsando la idea del centru de parapléxicos que’l Gobiernu asturianu descartara” y pidió a estos impulsores de la iniciativa (el sindicatu SOMA) respetu, remembrando que ye l’executivu asturianu quien “tien competencies pa facer la planificación sanitaria d’Asturies”. Gutiérrez fexo una llamada a la responsabilidá de los que piden el centru de parapléxicos a cuenta de los fondos mineros.

El líder del SOMA, Fernández Villa ye’l principal defensor de la construcción del centru asistencial y va unos díes recibió una dura negativa de llabios del presidente Areces, que nuna visita a Llangréu calificó de “non prioritario” pal so gobiernu la construcción del equipamientu sanitariu. Agora, el secretariu d’organización de la FSA toma posición en favor del executivu autonómicu y en declaraciones a diversos medios instó a los padres d’enfermos de paraplexia a concretar “de qué clase de centru se ta falando” y estudiar si tien cabida dientro de la distribución de fondos mineros pa llevalu a cabu. Jesús Gutiérrez aprovechó tamién pa criticar a Izquierda Xunida de Llangréu por intervenir nun asuntu que’l líder socialista consideró “internu” y acusó al cabezaleru local d’IX, Alejandro López, de “buscar la paya nel güeyu ayenu” (n’alusión a los problemes internos de la formación d’izquierdes, recientemente avivaos nel últimu congresu del PCA).

Tamién te podria gustar