Portada Educación La FP xorrez col nuevu títulu de técnicu en Formación pa la Movilidá Segura

La FP xorrez col nuevu títulu de técnicu en Formación pa la Movilidá Segura

by redacción asturnews

El Ministeriu d’Educación y Formación Profesional (MEFP), punxo en marcha la creación del títulu de técnicu cimeru en Formación pa la Movilidá Seguro y Sostenible; el cursu d’especialización en Sistemes de Señalización y Telecomunicaciones Ferroviaries y el cursu d’especialización en Caltenimientu Avanzáu de Sistemes de Material Rodante Ferroviariu.

Tolos nuvos títulos son correspondientes a les enseñances de Formación Profesional, con calter oficial y validez en tol territoriu nacional.

La creación del nuevu títulu y de los dos cursos d’especialización enmárcase dientro del Plan de Modernización de la Formación Profesional que ta desenvolviendo’l Ministeriu d’Educación y FP y que recueye, ente otros oxetivos, el redimensionamiento de la ufierta formativa de Formación Profesional y la so actualización pa dar respuesta a les necesidaes de cualificación de los sectores granibles. Cola aprobación per parte del Conseyu de Ministros d’estes modalidaes, el catálogu cunta con un total de 187 titulaciones de Formación Profesional, ente elles, nueve cursos d’especialización.

El títulu de técnicu cimeru en Formación pa la Movilidá Seguro y Sostenible, que s’inclúi na familia profesional de Servicios Socioculturales y a la Comunidá, cuenta con una duración de 2.000 hores y recueye la competencia de diseñar, impartir y evaluar la enseñanza empobinada a la educación y formación vial.

Les persones que llogren esta titulación van poder exercer la so actividá profesional en más d’una decena de puestos de trabayu en pequeñes, medianes y grandes empreses dedicaes a la formación de conductores y conductores pal llogru de les autorizaciones alministratives pa conducir y, polo xeneral, a la formación pa la seguridá vial. Van poder desempeñar, ente otres, les ocupaciones de profesor de formación vial, director d’escueles de conductores, formador de cursos de sensibilización y reeducación vial, formador de cursos de mercancíes peligroses, director de centros de formación de mercancíes peligroses, educador en programes o actividaes d’educación vial.

Pa la ellaboración d’esta ufierta formativa, el MEFP tuvo en cuenta les últimes novedaes tecnolóxiques del sector del automóvil y en materia d’infraestructures, según les nueves formes de movilidá.

Tamién te podria gustar