Portada Plástiques La fotógrafa Mercedes Blanco repasa la situación de la infancia colombiana al traviés de les sos semeyes

La fotógrafa Mercedes Blanco repasa la situación de la infancia colombiana al traviés de les sos semeyes

by asturnet

Esti llunes 19 de payares entama una amuesa de semeyes de la forógrafa ovetense Mercedes Blanco sobre la situación de la infancia en Colombia. La colección titúlase “El Niño de la Calle”, y podrá vese del Centru Municipal Integráu de El Coto hasta’l prósimu 6 d’avientu. Toles semeyes tan cedíes pola Obra Social y Cultural de Cajastur.

L’amuesa ta formada por una serie d’imáxenes feches pola artista ovetense na ciudá de Bucaramanga y la temática de les mesmes xira alredor de los neños colombianos que viven en condiciones d’estrama pobreza nuna cai onde viven y trabayen dende bien pequeños. Drogadicción, violencia, pandilles son dalgunos de los temes que se van poder ver nes semeyes de Mercedes Blanco.

Mercedes Blanco ta formada nla Escuela d’Arte d’Uvieu, nel International Center of Photography y Visual Arts of Desing de Nueva York y na École Nationale de la Photographie de Arles. Fuí ayudante del fotógrafu Alan Kaplan como profesora en Nueva York xunto a Richard Sandler.

Tamién te podria gustar