Portada Música La Folixa Primeru de Mayu va celebrase esti añu en Llangréu

La Folixa Primeru de Mayu va celebrase esti añu en Llangréu

by asturnet

El Cine Ideal de Ciañu va axuntar sobre l’escenariu a la banda interactiva catalana Insershow y a los asturianos Skama la Rede, La Tarrancha y Arma X. Sedrá’l domingu 1 de mayu, a partir de les 20 hores, y entamaos a comuña por FUSOA y el Centru Social La Semiente de L’Entregu. Esta folixa entámase cada añu dende 2003 pa recaldar fondos que sufragen los gastos xeneraos nos conflictos llaborales.

Pa los organizadores “los numberosos trabayadores (Venturo XXI, Alas, …) que sufren na Cuenca les consecuencies del capitalismu xabaz xustifiquen el cambéu de sede de los conciertos, qu’anguaño amás entámense conxuntamente con un nuevu proyectu que surdió na zona: el Centru Social La Semiente de L’Entregu”.

El públicu de les Cuenques va tener la oportunidá d’esfrutar per primer vegada de la banda interactiva de Barcelona Insershow. Los catalanes yá visitaron otres ediciones de la Folixa en Xixón, y vuelven col so espectáculu de versiones nel que ye’l públicu ye quien decide’l repertoriu.

El cartelu de la novena Folixa Primeru de Mayu inclúi tamién una esbilla de les propuestes musicales más interesantes feches n’Asturies. Ente elles la rima con rabia d’Arma X, la revelación del hip hop asturianu que llega con nuevu discu sol brazu. Dende L’Entregu llega’l reggae/ska de La Tarrancha, que va interpretar en directu les temes del so últimu trabayu, “ö-3-3” (otrestres). Cierra’l cartelu’l rock/ska/punk de Skama la Rede, ganadores de la última edición del Premiu al meyor cantar n’asturianu y tamién del premiu AMAS al meyor discu de rock.

Los conciertos van escomencipiar a les 20 hores del domingu 1 de Mayu nel Cine Ideal de Ciañu. Les entraes antemanaes tienen un preciu de 5 euros, que van ser 7 en taquilla. Dende Xixón flétase un bus al que puede apuntase tolos interesaos n’El Barucu (cai Almacenes), con un preciu de 12 euros qu’inclúi entrada y viaxe de dir y tornar. Hasta la fecha, la Folixa Primeru de Mayu hai axuntada a más de 40 bandes y miles de persones participaron nos ocho primeres ediciones. Ente otres formaciones, Betagarri, San Blas Posse, Habeas Corpus, Dixebra, Lendakaris Muertos o Anabel Santiago yá pasaron pol cartelu d’una de les cites musicales veteranes na primavera asturiana.

Venta d’entraes en: Xixón El Baruku, El Trisquel, Sestaferia; Uviéu Cambalache, Kin Café & Lounge; Llaviana Serinsa Llaviana Informática; Sotrondio La Chez, Casa Josefina; L’Entregu Chigre Concheso, El Chano, La Yenda, Tom Malory, Chigre Florida Ciañu La Folixa; Sama La Industria; y La Felguera B 12, Matteria.

Tamién te podria gustar