Portada Fiestes La Folixa na primavera pon a enfriar 7.000 llitros de sidra gratis

La Folixa na primavera pon a enfriar 7.000 llitros de sidra gratis

by asturnet

Siete mil llitros de sidra y 90.500 euros de presupuestu pa tres díes de fiesta. La novena edición de la Folixa na Primavera, que se cellebra dende güei hasta’l domingu entamada pol Ayuntamientu de Mieres, presume de tener nel so cartel a un referente na música popular como ye Mercedes Peón, a un gaiteru de prestixu como John McSherry y a una digna representación del país, ostentada polos llangreanos Llangres.

El repartu de sidra faráse a partir d’esta tarde y pa él repartiránse ente los asistentes un total de 5.000 vasos col logotipu de la Folixa, que nesta edición ye una mazana de sidra diseñada por Magdalena Cano ya inclúi el lema de la fiesta, “toma un culín”. L’escenariu de la espicha -mesmo que’l del restu d’actos- sedrá’l Parque Xovellanos, allugáu nel centru la villa.

Nesta mesma xornada primera abrirá’l fueu Skolvan, un quintetu bretón con quince años d’esperiencia al llombu, hasta qu’a la una de la mañana garre’l relevu la veterana Mercedes Peón. Pal sábadu tán previstos los conciertos de Llangres, qu’estrena en Mieres puesta n’escena cola incorporación d’una vocalista, y del gaiteru irlandés John McSherry, consideráu un de los meyores nel xéneru en so país.

Amás del aliciente musical, la IX Folixa na Primavera ufrirá tamién deportes tradicionales, teatru na cai y un menú oficial integráu por sopa d’ablanes, menestra’l tiempu, bacalao, cabritu, borrachinos y sorbete de sidra.

Pa facilitar l’asistencia a la Folixa en tresporte públicu, la Conceyalía de Festeyos del Ayuntamientu de Mieres, organizadora del eventu, habilitará servicios especiales d’autobús nocherniegu ente la capital del conceyu y les llocalidaes de Ruturbiu, San Andrés, Uxo y Valdefarrucos.

Tamién te podria gustar