Portada Plástiques La Fnac trai a Asturies la obra d’Alberto Korda, el fotógrafu del Che Guevara

La Fnac trai a Asturies la obra d’Alberto Korda, el fotógrafu del Che Guevara

by asturnet

La obra del autor más reproducíu na hestoria de la fotografía aporta a Asturies. A partir de güei, la esposición ‘La mirada del corazón’ amuesa na Fnac de Parque Principado parte de los orixinales d’Alberto Korda, quien a primeros de marzu de 1960 captó en La Habana la imaxen d’Ernesto Guevara de la Serna, el Che, que tovía anguaño apaez en millones d’imáxenes propagandístiques espardíes per tol mundu.

El cubanu Alberto Díaz Gutiérrez, que garrara’l nomatu ‘Korda’ nos años cincuenta pol so paecíu fonéticu cola marca Kodak, tomó la hestórica fotografía del guerrilleru arxentinu nel trescursu d’un mitin de Fidel Castro cellebráu en La Habana, nel que tamién participaron Simone de Beauvoir y Jean Paul Sartre.

La obra de Korda llega agora a Asturies en formatu orixinal y failo con calter de cierta primicia, yá que la esposición que s’amosará na tienda de la Fnac allugada en Sieru volverá al so propietariu darréu acabe’l recorríu por otros tres establecimientos de la multinacional cultural, los de Barcelona, Valencia y Zaragoza.

Les fotos d’Alberto Korda, que falleció en París nel añu 2001, permanecerán colgaes de los espositores de la Fnac en Parque Principado dende’l mediudía del llunes que vien y hasta’l 15 de xunu. El públicu podrá visitar l’amuesa, con entrada llibre y gratuita, n’horariu de 10 a 22 hores, de llunes a sábadu.

Tamién te podria gustar