La filósofa Victoria Camps defende l’asturianu como una de les razones de ser de la Televisión Autonómica

12 setiembre 23:56 2005 Imprimir

La caderalga de Filosofía Moral y Política de la Universidá Autónoma de Barcelona y presidenta miembra del Consell del Audiovisual de Cataluña Victoria Camps defendió ayer n’Avilés la presencia de la llingua asturiana nel Ente Públicu de Comunicación como una de les razones de ser de la nueva Televisión Autonómica.

La filósofa faló del papel “formativu y de serviciu” de les televisiones públiques na Escuela Internacional de Veranu d’UXT y caltuvo que nel casu de l’asturiana la presencia de la nuestra llingua “nun puede ser la única llingua na qu’emita la autonómica pero ye bono que tenga presencia na programación por cuestión de prosimidá. Camps afondó nel papel del asturianu nel Ente del Principáu remembrando a les otres televisiones autonómiques: “la televisión autonómica catalana o la gallega nun tendríen mayor xustificación si nun fuera por contar con una programación íntegramente en catalán o gallego”, afirmó.

Pa la representante del comité d’espertos qu’asesoren en Cataluña sobre los conteníos éticos de les televisiones públiques les característiques del nuevu Ente de Comunicación d’Asturies han ser “la cercanía, la prosimidá de les sos informaciones y la so especificidá».

  Categories:
Loading Facebook Comments ...