Portada Conceyos La Filarmónica acueye’l 22 de febreru la XV Gala de los Premios AMAS

La Filarmónica acueye’l 22 de febreru la XV Gala de los Premios AMAS

by redacción asturnews

El Teatru Filarmónica va acoyer el próximu sábadu 22 de febreru, la XV Gala de los Premios AMAS d’entrega de los premios AMAS y l’Anuariu de la música n’Asturies, na que se conocerán los resultaos nes votaciones de les 38 nominaciones.

La conceyala de Festexos, Cuadonga Díaz, presentó esta selmana, en rueda de prensa, la gala d’entrega de los premios AMES y l’Anuariu de la música n’Asturies. La conceyala destacó “el gran ésitu nes votaciones de les 38 nominaciones y aseguró que la entrega de galardones vien  acompañada d’una memoria gráfica que recueye en el so páxines tou les escenes rexonales, cola meyores firmes qu’han documentado lo que suena n’Asturies. Dende’l Conceyu sumémonos a esta presentación, convidámosvos a retirar l’anuariu, que lleva dos localidaes para asistir a la gala de los Premios, el 22 de febreru, nel Teatru Filarmónica. Tenemos munches ganes de qu’Uviéu vuelva acoyer la Fiesta de la música asturiana con mayúscules, que va emitir TPA. Norabona por estos 15 años y que sían munchos más”.

La conceyala tuvo acompañada por Julia Martínez, coordinadora del Anuariu, qu’estimó al Conceyu “la posibilidá de poder presentar los Premios y l’Anuariu en dependencies municipales. Les AMES promocionen la música fecha en y polos asturianos, axuntando nel Filarmónica toles escenes musicales del Principáu”.

Tamién te podria gustar