La Filarmónica acueye esti sábadu una gala benéfica de visibilización de les enfermedaes rares

La Filarmónica acueye esti sábadu una gala benéfica de visibilización de les enfermedaes rares
25 febreru 09:33 2017 Imprimir

El Teatru Filarmónica va acoyer esti sábadu un eventu, entamáu por ChySPA, con forma de gala benéfica pala sensibilización de les enfermedaes rares. La gala va entamar a les 19 hores, con entrada llibre, y ta organizada pola Asociación Chiari y Siringomielia del Principáu d’Asturies (ChySPA), desenvolviéndose por cuenta de la celebración el próximu martes 28 del Día Mundial de les Enfermedaes Rares.

L’oxetivu de la gala ye sensibilizar a la población sobre la problemática de les enfermedaes rares y dar a conocer a quien les sufren, dando la palabra a enfermos y families. Coles mesmes, destacó la importancia d’invertir n’investigación y de trabayar en red administración, profesionales sanitarios y enfermos.

Nel intre de la gala, van llevar a cabu delles representaciones artístiques como la performance ‘La investigación, la nuesa esperanza’, al cargu de neños de l’asociación o una actuación d’alumnos de preseos de cuerda del Conservatorio Cimeru de Música “Eduardo Martínez Torner”.

A lo último, el Grupu de teatru Terapéuticu ChySPA, formáu por persones afectaes por Chiari y Siringomielia, va representar una obra teatral escrita y empobinada pol doctor José Manuel Fernández Vega, médicu d’atención primaria: “La importancia de nun llamase Mimí”. La obra reflexa l’alteración que sufre Elba, una neña soñadora y feliz, y la so familia cuando-y ye diagnosticáu’l Chiari y como la so tía Paulina ayúdalu a enfrentar con gran fortaleza la enfermedá.

  Categories: