La fiesta sobro l’agua marca l’entamu del Antroxu de Venecia

29 xineru 09:29 2018 Imprimir

Magar que les feches oficiales d’esta popular fiesta sían del 3 al 13 de febreru, cada añu en Venecia celebren actos unos díes antes. El pistoletazu de salida diose esti sábadu cola famosa Festa sull’acqua (Fiesta sobro l’agua).

Avérase’l mes de febreru y, con él, los tiempos d’antroxos: Ríu de Xaneiro, Notting Hill (n’agostu) y Tenerife, y el baille de mázcares en Venecia que va convertise n’unu de los eventos más señalaos d’estes feches. Mientres diez díes, el misteriu, la guapura y la seducción apoderar de la ciudá italiana con una fiesta que nada tien que ver col restu d’antroxos del mundu.

Nesta ocasión, mázcares, traxes de dómina y un escenariu de suañu, coles canales de fondu, dexen recular nel tiempu. A diferencia de lo qu’asocede n’otros llugares, l’antroxu de Venecia repite cada añu un ritual que se remonta a finales de la Edá Media y que tuvo la so máxima rellumanza nos sieglos XVII y XVIII.

Magar que les feches oficiales d’esta popular fiesta sían del 3 al 13 de febreru, cada añu celebren actos unos díes antes. El pistoletazu de salida diose esti sábadu cola famosa Festa sull’acqua (Fiesta sobro l’agua). A les 18 hores, el Rio di Cannaregio convertiose nun verdaderu cine ,con una impresionante esposición onde les estructures flotantes van ser les principales protagonistes. Amás de la guapura de los xarrés acuáticos, pueden tastiase pela redolada del espectáculu los dulces típicos de la tradición veneciana.

Mientres diez díes, la elegancia y el glamur van tar presentes nos espectaculares desfiles d’amarutes de la plaza de San Marcos, nos grandes bailles en fiestes públiques y privaes y nes procesiones de barcos tradicionales polos principales canales de la ciudá. Tres un antifaz, el visitante afaya en Venecia una ciudá incomparablemente bella.

  Categories: