Portada Cine La Fiesta del Cine de seronda pincha con solo 1,6 millones d’espectadores

La Fiesta del Cine de seronda pincha con solo 1,6 millones d’espectadores

by redacción asturnews

La Fiesta del Cine de seronda pinchó con solo 1,6 millones d’espectadores, cifra que supon un 8% más qu’en mayu, pero tamién perder un millón d’asistentes respectu al eventu d’ochobre de 2016.

La Fiesta del Cine cerró la so XIII edición con 1,6 millones d’espectadores tres trés díes de promoción con entraes a 2,90 euros, según informó al finar la selmana pasada’l Ministeriu d’Educación, Cultura y Deporte, a partir de los datos provisionales qu’ufiertaba la consultora ComsScore.

En total, dende’l pasáu llunes y hasta’l miércoles día 18, un total de 1.633.575 persones allegaron a los cines españoles, lo que supon un ocho per cientu más que los 1,5 millones de l’anterior edición, celebrada en mayu, anque la cifra alloñar de les anteriores ediciones celebraes na seronda: 2,6 millones en 2016, 2,03 millones en 2015, 2,2 millones en 2014. Sicasí, sí supera les cifres de seronda de 2013, cuando se vendieron 1,95 millones d’entraes.

Per díes, el llunes fueron a los cines 387.185 persones, el martes un total de 509.165 y el miércoles 737.225 espectadores. Los organizadores tán “estimosos y satisfechos” col sofitu y siguimientu de el espectadores, que se caltuvieron en redol al millón y mediu, cifra prevista polos responsables d’esta iniciativa, tal que señaló a Europa Press un voceru de la Federación de Cines d’España (FECE).

Según señala’l Ministeriu, dellos aspeutos marcaron “la evolución” d’esta nueva edición de la Fiesta del Cine, ente los que destaca les “altes temperatures” de los primeros díes o l’ausencia d’un gran títulu en cartelera qu’actuara de locomotora, tal que asocedió l’añu pasáu con ‘Una bisarma vien veme’. Amás, FECE añedió en declaraciones a Europa Press la situación en Catalunya y les quemes qu’afararon delles zones de Galicia y Asturies.

Nesta edición participaron 361 cines de toa España que sumaron un total de 3.059 pantalles. Mientres estos trés díes, les 10 películes más vistas polos espectadores de la Fiesta del Cine, por esti orde, fueron: ‘Annabelle: Creation’, ‘Toc Toc’, ‘Blade Runner 2049’, ‘El moñecu de nieve’, ‘La llamada’, ‘Operación Cacahuete 2. Misión: Salvar el parque’, ‘Tadeo Jones 2: El secretu del Rei Midas’, ‘El monte ente nós’, ‘It’ y ‘Kingsman: El círculu d’oru’.

Tres estos datos d’asistencia, ‘Toc Toc’ asítiase como la cuarta película española más vista de toles ediciones de la Fiesta del Cine, por detrás de ‘8 apellíos vascos’, ‘Una bisarma vien veme’ y ‘Lo Imposible’. El ranking hestóricu de les películes más vistas de la Fiesta del Cine caltiense ensin cambeos, y sigue lideráu por ‘Ocho apellíos vascos’, siguida de ‘Una bisarma vien veme’ y ‘Drácula, la lleenda enxamás contada’.

Tamién te podria gustar