Portada Fiestes La Fiesta de Les Piragües abre les puertes cola previsión d’atrayer a más de 300.000 persones

La Fiesta de Les Piragües abre les puertes cola previsión d’atrayer a más de 300.000 persones

by asturnet

Más de 300.000 persones preparen el so desembarcu en Les Arriondes y Ribesella. Esa ye la cifra d’asistentes que, según les previsiones basaes na afluencia d’años anteriores, aportarán nes prósimes hores a los dos conceyos del oriente pa participar na Fiesta de Les Piragües. Un conciertu de rock abrió ayeri la folixa al rodiu’l 68 Descensu Internacional del Sella, que se cellebra mañana.

Depués del recital d’anueche, nel que tomaron parte les bandes Kaótiko, Desorden y Silencio Absoluto, la folixa quedó oficiosamente abierta a la espera de qu’a les 20 hores de güei se cellebre na plaza l’Ayuntamientu la ceremonia d’apertura de la fiesta.

La preba deportiva, actu central de la fiesta, arrancará al mediudía’l sábadu, depués del tradicional cantu del himnu asturianu, y nella participen nesta ocasión piragüistes d’una decena de clubes de distintos países que recorrerán el ríu hasta la meta allugada na ponte de Ribesella.

Nesta edición, el Descensu Internacional del Sella hermanaráse cola ciudá gallega de Santiago de Compostela, al traviés d’un simbólicu intercambiu d’agües ente los ríos Sella y Sar -que pasa pola capital de Galicia- que se suma a la llista d’actos conmemorativos del Añu Santu Xacobéu.

Tamién te podria gustar