Portada Lliteratura La Feria’l Llibru de Madrid preve averase a les vientes de 2019

La Feria’l Llibru de Madrid preve averase a les vientes de 2019

by redacción asturnews

Con un aforu máximu de 5.000 persones, la 80 edición de la Feria del Llibru de Madrid, la del realcuentru” tres la pandemia, va tener unu amenorgamientu de públicu enorme” pero non en presencia de casetes nin en previsiones de vientes, qu’el so director, Manuel Gil, confía en que ronden les cifres de 2019.

Pocu falta yá por que en el Paséu de Coches del Parque del Retiru de Madrid empiecen los trabayos preparatorios para la celebración de la feria ente los próximos 10 y 26 de setiembre, mes al que treslladó la so tradicional celebración de xunu por precuru énte la situación sanitaria y dempués de que la so 79 edición tuviera que celebrase en redes sociales en 2020.

“La feria salió bien estropiada y el fechu de nun faela en 2020 foi demoledor”, asegura nuna entrevista con Efe Manuel Gil, que señala que, anque a día de güei nun deben “nada a naide”, como munches families comiéronse los aforros” mientres la pandemia. La posibilidá de que volviera suspendese crearía xuna situación “bien dramática”, alvierte.

Por eso aportuna en que van ser rigorosos nel control d’aforu: “Vamos intentar faelo lo meyor posible sol principiu de responsabilidá y los servicios de megafonía van aportunar en guardar les midíes de seguridá y en que nun haya aglomeraciones”.

Tamién te podria gustar