Portada Lliteratura La Feria’l Llibru d’Avilés abre les sos puertes con predominiu d’autores asturianos

La Feria’l Llibru d’Avilés abre les sos puertes con predominiu d’autores asturianos

by asturnet

La VIII Feria’l Llibru d’Avilés barre pa casa. El certame abre les sos puertes con especial protagonismu de los autores asturianos, que representen casi la totalidá de los escritores que firmarán obres nel recintu de la feria: Ventiocho de trenta. ‘Libroavilés’ ocuparáse hasta’l 20 de xunu de la tonada y la gastronomía, y dedicará-y una güeyada especial a los conceyos de Muros, Castrillón y Amieva.

El primeru d’ellos protagonizará’l certame a lo llargo’l domingu 6 de xunu cola presentación d’un llibru sobro la fisonomía’l conceyu. Castrillón garrará’l relevu al día siguiente, llunes 7, y Amieva centrará les actividaes el sábadu 12, con una esposición de quesos y embutíos de la zona.

La VIII Feria’l Llibru d’Avilés, que se cellebra en paralelo a XVII Feria’l Llibru Vieyu y d’Ocasión, arranca güei con una actuación de la Banda de Gaites de la villa a les 18,30 y la presentación, darréu, de la obra ‘Avilés, ciudad milenaria’.

En díes sucesivos ta previstu el pasu pol recintu ferial, allugáu en Les Meanes, de Pepe Monteserín y Xuan Bello, ente otros autores asturianos, a los que van sumase procedentes de fuera’l país Fernando Sánchez Dragó, conductor del programa televisivu ‘Blanco sobre negro’, ya Íñigo González, concursante de la primer edición del espaciu ‘Gran Hermano’.

La parte musical pondrála una representación de cantantes de tonada asturiana, que van ufrir un recital el sábadu 12 de xunu nel que participarán los intérpretes José María García, Laudelina Hortal, José Luis Valle y Urbano Prieto.

Tamién te podria gustar