Portada Lliteratura La Feria del Llibru de Madrid cierra edición con un 14% más de vientes

La Feria del Llibru de Madrid cierra edición con un 14% más de vientes

by redacción asturnews

La Feria del Llibru de Madrid cerró la so presente edición con cifres “récord”, con una facturación de 10 millones d’euros en vientes, que suponen una medría del 14% al respective de los datos del añu pasáu, según l’asistencia de 2,3 millones de persones, siendo más les muyeres que los homes, y firmes de 1.800 autores.

El director de la Feria del Llibru de Madrid, Manuel Gil, y el secretariu del Gremiu de Llibreríes de Madrid, Pablo Bonet, detallaron esti balance de la edición de 2019, na que’l total d’exemplares vendíos ronda los 550.000, cantidá que se traduz n’una recaldación d’unos 10 millones d’euros.

Esti ésitu de transacciones exemplificase nel númberu de bolses que se parten gratuitamente ente espositores con caseta, por cortesía de la organización de la Feria. Les 280.000 unidaes previstes pa esta edición casi s’escosen mientres l’últimu sábadu de feria.

La organización apunta a “dellos factores qu’espliquen estos datos positivos, como son la marcha de la economía que se tradució nun aumentu del consumu cultural; el bon diseñu de los finxos comunicativos y una programación amplia pa tolos públicos”.

La Feria acoyó más de 300 actividaes, xuna apuesta firme por una ufierta cultural per parte de la organización pa promover la llectura ente tolos públicos con alcuentros, conferencies, talleres y meses redondes nos distintos espacios.

La presencia d’autores nes 361 casetes de llibreríes, editoriales, distribuidores ya instituciones mientres tolos díes del eventu atraxeron l’asistencia de munchu llectores que s’atoparon con más de 1.800 escritores, de los cualos el 42% fueron muyeres, y que protagonizaron un total de 5.200 actos de firma.

Del total de visitantes, un 17% son ciudadanos de fora de la Comunidá de Madrid; sígue-y en porcentaxe Castiella-La Mancha, Andalucía y Castiella y Llión, lo cual convierte a esta cita nun referente nacional del llibru”.

Coles mesmes, un añu más, vuelve confirmase una presencia mayoritaria de muyeres representando’l 64% de visitantes. Qu’el 22% de persones qu’alleguen a la cortil ferial mientres los 17 díes sían menores de 25 años indica que la Feria del Llibru de Madrid ye xuna feria nueva.

Un añu más, l’apueste pola internacionalización foi unu de les exes programátiques de la Feria, na que s’afitaron les relaciones con países d’América Llatina gracies a la celebración de delles propuestes como l’alcuentru internacional de ‘Lleer Iberoamérica Llee 2019’.

Tamién te podria gustar