Portada Escéniques La Feria de Teatru pa Neños espera axuntar a 18.000 espectadores en 60 representaciones

La Feria de Teatru pa Neños espera axuntar a 18.000 espectadores en 60 representaciones

by asturnet

Sesenta representaciones qu’esperen atrayer a 18.000 espectadores. La Feria Europea de Teatru pa Neños (Feten 2005), que se cellebrará en Xixón a finales de febreru, presentóse güei con eses dos grandes cifres, depués d’una esbilla ente les casi 300 compañíes qu’optaben a participar nel certame. La coordinadora de la feria, Marián Osácara, avanza que la decimocuarta edición de Feten apuesta pol teatru “familiar”.

A la fin, sedrán 43 grupos teatrales los encargaos d’espardir per espacios públicos de Xixón espectáculos de marionetes, circu, mimu, animación y pasucais ente los prósimos 20 y 25 de febreru, nun certame qu’afita el so ámbitu européu y que nesta ocasión desendolcaráse en dieciséis escenarios estremaos.

Completando los ‘númberos’ de la feria, mediu millar d’especialistes en teatru infantil -ente programadores, críticos y actores- asistirán al eventu xixonés en calidá d’invitaos, nuna edición que volverá acercar les creaciones dramátiques pa neños a los escolinos de centros públicos del Principáu y a les sos families.

De fechu, y según precisó la coordinadora’l certame, l’apueste de los organizadores céntrase en promover el teatru “familiar”, a partir básicamente d’adaptaciones de llibros clásicos y cuentos, que marcarán el gruesu de les obres programaes pa esti añu.

Pol so llau, la conceyala xixonesa de Cultura, Mercedes Álvarez, destacó l’altu númberu de compañíes que solicitaron tomar parte nel festival, el mayor na hestoria de la feria, lo qu’a xuiciu d’Álvarez amuesa l’altu interés que Feten suscita n’Europa.

Tamién te podria gustar