Portada Conceyos La FEMP y Educación reconocen al programa “Participa contra l’acosu” d’Avilés

La FEMP y Educación reconocen al programa “Participa contra l’acosu” d’Avilés

by redacción asturnews

El trabayu del Conceyu d’Avilés por garantizar los derechos sociales a los colectivos más vulnerables volvió ser reconocíu con un galardón estatal esta selmana. Foi gracies al programa “Participa, mozu, contra l’acoso”, de la conceyalía de Mocedá, premiáu nel V Concursu de Bones Práctiques Municipales na prevención ya intervención frente al absentismo y l’acoso escolar, que concede la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP) y el Ministeriu d’Educación y Formación Profesional.

El galardón va ser apurríu esti xueves, 9 de xunetu, na Xornada de Bones Práctiques, a la que se foi convidada Avilés, xuntu al restu de les ciudaes premiaes. Una xunta que va tener llugar de forma virtual, por videoconferencia, y na que va participar la coordinadora del proyectu, Paula Nieto.

“Participa, nuevu, contra l’acoso”, mereció unu de los siete premios concedíos a conceyos de más de 20.000 habitantes. Una convocatoria a la que podíen allegar toles Entidaes Locales xuntaes a la FEMP que desenvuelvan actuaciones específiques nel ámbitu de la prevención ya intervención frente al absentismo y l’acoso escolar. Otres de les ciudaes premiaes nesti apartáu fueron Conil de la Frontera, Molina de Segura, Rivas-Vaciamadrid o Santander.

Toes van acompañar a Avilés na mesa de diálogu sobro los programes premiaos na categoría de prevención ya intervención frente al acoso escolar, moderáu por María José Díaz-Enaguáu Jalón, directora de la Unidá de Psicoloxía Preventiva de la Universidá Complutense de Madrid.

Los oxetivos del programa avilesín son:

  •     Fomentar la educación pa la participación al traviés d’una reflexón y analís colectivu de persones nueves d’Avilés basada na so realidá y na de la redolada que viven coles mires de tresformar y ameyorar les condiciones de les y los mozos del Conceyu.
  •     Impulsar iniciatives xuveniles de meyora y tresformamientu de la so redolada con ferramientes propies de les metodoloxíes participatives, en diálogu colos responsables de tomar de decisiones.
  •     Investigar sobro l’acoso escolar nel Principáu d’Asturies.
  •     Proponer midíes d’actuación que sensibilicen a la población diana y a tolos axentes implicaos nel acoso escolar.

Trabayóse mientres esti proyectu, na so parte rellacionada col acoso, qu’entá s’atopa en desenvolvimientu, con mozos ente los que s’atopen representaos distintos colectivos, con menos oportunidaes o perfil d’inclusión (migrantes, persones con discapacidá, dificultaes familiares, socioeconómicas), asociaciones xuveniles, programes d’educación de cais y centros formativos.

El proyectu recibió un total de 39.960 euros pal so desenvolvimientu, dende l’entamu en 2018, hasta anguaño 2020, nel qu’entá sigue en marcha, apurríos de forma íntegra pol Conceyu d’Avilés.

Collaboraron na so realización entidaes como los centros educativos de Secundaria y Bachilleratu d’Avilés, tamién les AMPAS, la Árees Sanitaria III del Serviciu de Salú d’Asturies, la Policía Nacional, la Conseyería d’Educación del Principáu, la Universidá d’Uviéu y l’Asociación Contra l’Acoso Escolar (ACAE).

 

Tamién te podria gustar