Portada Cine La federación de productores escueye a Tomás Cimadevilla como vicepresidente

La federación de productores escueye a Tomás Cimadevilla como vicepresidente

by asturnet

L’asturianu Tomás Cimadevilla, responsable de empresa Telespan 2000, foi escoyíu ayer pola Federación de Productores Audiovisuales d’España (FAPAE) como vicepresidente xunto al cabezaleru de la productora BrB Claudio Biern. Cimadevilla preside anguañu l’Asociación de Productores Independientes (API) y tien nel so haber profesional ésitos cinematográficos como ‘El otro lado de la cama’, ‘Días de fútbol’ o les taquilleres: ‘Torremolinos 73’ y ‘Kárate a muerte en Torremolinos’.

El productor asturianu fundó nel añu 2000 la empresa audiovisual Telespan, qu’en poco tiempu ye una de les productores con mayor proyección nel mercáu de cine y la televisión. Apocayá la empresa de Tomás Cimadevilla firmó un contratu con Telecinco pa producir una serie televisiva de situación titulada ‘Maneras de vivir’ y trabaya agora nel proyectu del prósimu llargometraxe de la realizadora Chus Gutiérrez: ‘El calentito’, una hestoria ambientada nel Madrid del empiezu de la movida, na que la música de los grupos de la dómina tien un papel resaltable.

De la vinculación de Cimavilla con Asturies resalta la collaboración del grupu Doctor Explosion na banda sonora de les dos producciones de la serie ‘Torremolinos’. Agora dende la vicepresidencia de la Federación de Productores Audiovisuales, l’entamador xixonés, va tentar puxar pol desenvolvimientu d’un sector cada vez más importante de la industria cultural.

Tamién te podria gustar