Portada Comunicación La Federación de Muyeres Progresistes d’Asturies premia a la cantante Bebe

La Federación de Muyeres Progresistes d’Asturies premia a la cantante Bebe

by asturnet

La Federeación de Muyeres Progresistes d’Asturies decidió conceder el premiu “Muyer y Medios de Comunicación” a la cantante Bebe pola denuncia de la violencia de xéneru nes sos lletres y el tratamientu que recibe nos sos temes la figura de la muyer. Bebe tien previsto recoyer el premiu esti viernes 9 en Xixón.

L’asociación feminista quier premiar con esta distinción a una artista na que les sos canciones denuncien abiertamente la violencia de xéneru y failo amás, a xuiciu del xuráu que concedió el premiu al través de “una contribución importante pa camudar l’imaxinariu social qu’asitia a les muyeeres en posición de víctimes, ufiertantdo un modelu de comportamientu onde la voz ye la de la muyer que respuende activamente, como suxetu, al maltratador”. El fallu del premiu considera amás que l’estilu musical de Bebe “llega al públicu más mozu, ofreciendo un patrón de conducta que se allonxa d’ otru tipu de discursu d’otros autores cantantes o grupos”.

El xuráu del premiu “Muyer y Medios de Comunicación” taba compuestu por representantes de los medios de comunicación (prensa, radio y televisión) axencies de publicidá y el Seminariu d’Estudios de la Muyer de la Universidá d’Uviéu.

Tamién te podria gustar