Portada Fiestes La Federación Asturiana de Comerciu presenta’l XV Concursu de escaparate Uviéu Tiendes

La Federación Asturiana de Comerciu presenta’l XV Concursu de escaparate Uviéu Tiendes

by redacción asturnews

El conceyal d’Economía y Empléu, Rubén Rosón, presentó esi llunes pela mañana en rueda de prensa la décimu quinta edición del XV Concursu de escaparate Uviéu Tiendas. Cascu Urbanu. El fechu de cumplir quince años, indicó’l conceyal, “ye sinónimu d’implantación na ciudá porque pocos  programes tienen tantu percorríu.

Madalena Fuelga, secretaria xeneral de la Federación Asturiana de Comerciu, tamién presente na rueda de prensa, estimó al Conceyu la so collaboración y destacó “l’esfuerzu de los comerciantes por dar visibilidá al so trabayu y a la imaxe d’Uviéu. Animo a tolos comerciantes a participar nesti certame. LA FAC va entornar tolos sos esfuerzos nesti certame y como l’añu anterior, por casu, introduximos los premios Facebook para votar a partir del día 17. El 27 d’avientu va ser l’actu d’entrega de premios”. El concursu podrá siguise pola web de la FAC, www.oviedotiendas.net y facebook.com/oviedotiendas

La fecha llende, na que tolos escaparates concursantes tendrán de tar preparaos para ser fotografiaos y visionados pol Xuráu va ser el próximu día 11. La decoración navidiega queda a llibre criteriu del concursante. va tenese bien en cuenta la presentación de los productos propios de vienta del Establecimientu (composición, llume…) integraos dientro de la decoración navidiega escoyida, partiendo de la fachada del Establecimientu y el so escaparate.

Tamién te podria gustar