La Factoría Rock Fest llega a Avilés esti sábadu con 4 conciertos

La Factoría Rock Fest llega a Avilés esti sábadu con 4 conciertos
16 febreru 16:52 2018 Imprimir

Esti sábadu a les 20.30 va tener llugar la Factoría Rock Fest nel espaciu escénicu de la Factoría Cultural d’Avilés con un grupu valencianu, Jolly Joker, dos bandes locales Leather Boys y Westhia y Skuld, formación proveniente del occidente asturianu, que van ser los encargaos d’ufiertar esta nueche de rock.

El festival ta entamáu pola Factoría Cultural (Avenida de Portugal, 13) en collaboración cola Asociación Cultural Valliniello Sound City, de recién creación y que naz col propósitu de fomentar y espandir la vida musical na ciudá, de distintos estilos, a partir del rock, la especialidá de los sos integrantes, y de toles formes posibles, como esti primer conciertu. Unu de los sellos d’identidá de la Factoría Cultural ye abrir les sos puertes de par en par a tou tipu de música, nesti casu ye la vez del rock, que cunta con una gran tradición na ciudá. Y a ello súmase’l compromisu del Conceyu d’Avilés por ufiertar los medios fayadizos a los grupos locales por que puedan dar a conocer el so trabayu musical.

La banda avilesina Leather Boys, nacida en 2006, forma parte de l’asociación Valliniello Sound City. El conciertu nel festival d’esti sábadu enmarcar na so xira del décimu aniversariu, nel que toquen temes de la so EP recopilatorio “Decade of decadence”, un trabayu nel que repasen tola so carrera. Los valencianos Jolly Joker, con una reconocida trayectoria dientro del panorama del hard rock español, yá compartieron cartelu l’añu pasáu en La Factoría con Leather Boys. Y en esta ocasión el públicu avilesín va poder esfrutar de les nueves temes del so próximu discu.

Los asturianos de Westhia, nacíos en 2004 col ser mitolóxicu asturianu, la Güestia, como referencia del so nome, apuesten pol heavy metal. Esti conciertu va sirvir de presentación del so últimu trabayu, que lleva por títulu Murniu Destín”, con cantares con una clara reivindicación social. Y pela so parte, Skuld ye la formación más nueva, nacida en 2015 ente Puertu de Vega y A Caridá. Con Lorena González poniendo voz a les composiciones propies del grupu y con versiones de hard rock y el heavy metal.

Les entraes pala Factoría Rock Fest tán a la vienta a un preciu de 8 euros y puen adquirise nos puntos de vienta habituales: taquilles de la Casa Municipal de Cultura, de llunes a vienres de 11.00 a 14.00 y de 18.00 a 21.00 hores, y los sábados, de 11.00 a 14.00 hores; na web https://entraes.liberbank.es, y nos caxeros Liberbank. Na Factoría Cultural van poner a la vienta’l mesmu día del conciertu, dende les 19.00 hasta les 21.00 hores.

  Categories: