Portada Conceyos La Factoría Cultural ufierta 11 talleres con novedaes como fotografía, psicomotricidá o acuarela

La Factoría Cultural ufierta 11 talleres con novedaes como fotografía, psicomotricidá o acuarela

by redacción asturnews

La Factoría Cultural arrinca’l nuevu cursu 2022-2023 con una programación de 11 talleres para públicu infantil y xuvenil na qu’a les tradicionales disciplines de teatro pintura, estampación, cerámica, cantar, y otres apocayá llegaes como hip hop y técniques circenses, añedir novedaes como psicomotricidad, acuarela, fotografía y cordura.

Los talleres tán diseñaos pa un públicu que va de los 3 a los 10 y de los 11 a los 16 años y van realizase n’horariu de tarde de llunes a vienres. La matriculación abrió’l 7 de setiembre para antiguu alumnáu y del 15 al 23 pa nuevos alumnos, de manera presencial na Factoría por aciu cita previa al traviés de https://aviles.es/cita-previa escoyendo “Cita Previa Factoría Cultural”  (na parte inferior de la páxina web). va riquise xuna cita per cada alumnu/a a matricular. Nun se va inscribir a nengún alumnu/a que nun solicitara cita previa.

La matriculación tendrá de realizase presencialmente nes instalaciones de la Factoría Cultural d’Avilés de 9:00 a 14:00 hores, de llunes a vienres, y de 17 a 19 hores los miércoles. L’importe de la matrícula ye de 6 euros y el de caúna de les mensualidaes tamién de 6 euros.

Les families numberoses de categoría especial o xeneral, según aquellos alumnos/as que nun superen en 0,5 vegaes el salariu mínimu interprofesional van tener derechu a les bonificaciones fites nos artículos 5.7 y 5.8 de la ordenanza reguladora del preciu públicu pola prestación de servicios de la Fundación Municipal de Cultura (Boletín Oficial del Principáu d’Asturies de 22 de mayu de 2022).

Para ello nel momentu de la matrícula tendrá d’apurrise’l certificáu o títulu actualizáu de familia numberosa, la copia de la declaración de la renta del añu 2021 y el certificáu d’empadronamientu (para non residentes nel conceyu d’Avilés).

Va esistir plazu preferente de matriculación pal antiguu alumnáu de la Factoría Cultural. va garantizase, mientres el periodu preferente de matrícula (del 7 al 14 de setiembre), plaza en dalguna de les actividaes ufiertaes pola Factoría Cultural, anque nun va poder garantizase plaza na mesma actividá na que s’atopara matriculáu l’alumnáu nel cursu 2021 – 2022.

Matriculación antiguu alumnáu de la Factoría Cultural. Del 7 al 23 de setiembre.
Nuevu alumnáu de la Factoría Cultural. Del 15 al 23 de setiembre.

Para ver tola programación pincha equí

Tamién te podria gustar