La Factoría Cultural inaugura la esposición escultórica del uvieín Juan Pérez

La Factoría Cultural inaugura la esposición escultórica del uvieín Juan Pérez
17 agostu 10:38 2018 Imprimir

Col títulu “Cerámica”, la Factoría Cultural inaugura la esposición escultórica del uvieín Juan Pérez, qu’amuesa’l so trabayu creativu con distintes técniques sobro materiales que van del magre al aceru.

L’actividá artística convertiérase en parte esencial del branu avilesín al traviés de les propuestes de la conceyalía de Cultura que podrá contemplase hasta’l 7 de setiembre nel centru de l’avenida de Portugal, n’horariu de 12 a 14 hores, con entrada llibre y gratuita.

Juan Pérez convierte la so obra nun procesu d’investigación, cola cerámica como nexu más común, anque ensin refalgar otros materiales. Como diz Javier Cano, quien comisarió xuna esposición similar n’Estremadura cola producción del escultor, Juan Pérez “piensa nes pieces como si fueren suxetos dotaos de lluz, de contrastes, d’artificios… Que representen xuna escena que tien de ser contemplada pol espectador dende tolos sos ángulos”.

Ente les obres que podrán vese na esposición, destaquen les series conocíes como “Cabeces”, pieces esquemátiques en forma de bustu realizaes con distintos materiales (gres, magre), técniques (serigrafiado, vidráu) y tamaños: “Cabeces blanques”, “Cabeces de color” o “Cabeces de llunares”. Pero tamién plaques serigrafiadas con distintos motivos, astractos, cares conocíes y desconocíes, y el so trabayu en pieces d’aceru inoxidable. Les traces de el so obra convertir en perfectamente reconocible.

Juan Pérez nació n’Uviéu en 1962. Afincando en Plasencia, ye n’Estremadura onde desenvolvió bona parte de la so carrera, desque llogró’l títulu de Graduáu na Escuela Oficial de Cerámica de Madrid en 1985. Formáu en distintes técniques escultóriques y cerámiques, pero tamién d’imaxe, el so trabayu recibió galardones como’l del Certame d’Artes Plástiques de l’Asamblea d’Estremadura, en 2007, o en 2014, el Primer Premiu del XXVI Concursu de cerámica del Ministeriu d’Agricultura.

La so obra puede contemplase n’espacios públicos, como los Nuevos Xulgaos o’l Conceyu de Plasencia. Participó n’esposiciones como’l “Art & Design in Seoul”, en 2012; la esposición colectiva “Cáceres Contemporanea”, nel Institutu Cervantes de Lisboa, en 2011; o “Paisaxes reales, paisaxes mentales”, nes Sales d’Esposiciones de la Xunta d’Estremadura. Coles mesmes, los sos trabayos fueron referencies en llibros como “Plástica Estremeña”, de Mar Lozano Bartolizzi (2010); en distintos númberos de la revista Internacional Cerámica” o na revista “El urogallo” (1992).

  Categories: