Portada Conceyos La Factoría Cultural d’Avilés va impartir un taller de teatru pala reciella

La Factoría Cultural d’Avilés va impartir un taller de teatru pala reciella

by redacción asturnews

La Factoría Cultural d’Avilés va impartir un taller de teatru pa neños y neñes d’ente 3 y 5 años dientro de la so programación pal cursu 2020-2021. Va Tener llugar los martes en trés veces distintes: de 17:15 a 18:15 hores pal alumnáu de 3 años (nacíos y nacíes en 2017), y de 18:15 a 19:15 o de 19:15 a 20:15 hores pa los grupos de 4 a 5 años (nacíos y nacíes en 2015 y 2016).

El taller de teatru va ser impartíu por profesionales de l’actuación y la dirección teatral, y por monitores y monitores, qu’entienden l’arte dramático como xuna forma risondera de potenciar les habilidaes personales y l’espresividá del alumnáu. Los sos talleres concíbense como llugares de creatividá onde les neñes y los neños pueden crear y tresformar les escenes que van representar, diseñando y realizando les sos propies mázcares, marionetes, decoraos y vestuarios, por aciu l’aprovechamientu de recursos y l’usu de materiales reciclaos. Al traviés de xuegos de participación, cantares y narraciones, foméntase l’enfotu, el respetu y el compañerismu, ameyórase la capacidá pa espresase en públicu y refuérzase l’autoestima de cada participante.

La matriculación empecipiará esti llunes 19 d’ochobre y va estendese hasta’l vienres 30 d’ochobre. Va Ser imprescindible solicitar cita previa en www.aviles.es/web/ayuntamiento/cita-previa, pa darréu poder formalizar la inscripción presencialmente nes instalaciones de la Factoría Cultural, de 9 a 14 hores de llunes a vienres y de 17 a 19 hores los miércoles. L’importe de la matrícula ye de 6€, el mesmu qu’el de caúna de les mensualidaes. Cabo destacar que nun s’inscribirá a nenguna persona que nun solicitara cita previa y nun va haber plazu preferente de matriculación pal antiguu alumnáu.

Tamién te podria gustar