Portada Conceyos La Estaya de la Llingua d’Avilés programa’l ciclu “La cuarentena presta”

La Estaya de la Llingua d’Avilés programa’l ciclu “La cuarentena presta”

by redacción asturnews
La Estaya de la Llingua d’Avilés vieno acabante programar el ciclu “La reciella en casa: La cuarentena presta”, que va desenvolvese dende’l 6 hasta’l 13 d’abril, coincidiendo con estes vacaciones de Selmana Santa.

Son un total de 8 activades que se van facer per Internet ente les que habrá cuentacuentos, música y talleres d’escritura, dibuxu, cómic y ropa tradicional. Podrá entrase cada día a través de los enllaces publicaos a les 12:00 hores en www.llinguaviles.com, www.aviles.es y redes sociales municipales
La Estaya de la Llingua del Conceyu d’Avilés vieno acabante programar un ciclu d’actividaes entituláu 2La reciella en casa: La cuarentena presta”, pal públicu infantil que se va desenvolver ente los díes 6 y 13 d’abril, coincidiendo coles vacaciones de Selmana Santa. Van ser un total de 8 actividaes  en llingua asturiana que, tolos díes abrirán una puerta a la imaxinación y al pasalo bien pa la reciella al traviés d’internet.

Sedrán un total de 8 actividaes que van facer diferentes profesionales con muncha esperiencia en disciplines como los cuentacuentos, la música o los talleres de temátiques tan variaes como la escritura, el dibuxu, el cómic o la ropa tradicional.

Tolos díes, dende les 12:00 hores y durante les 24 hores siguientes, va ser posible participar nestes actividaes dende enllaces publicaos na web de la Estaya de la llingua (www.llinguaviles.com) y del Conceyu d’Avilés, amás d’en redes sociales municipales.

Esti ye’l calendariu d’actividaes del ciclu La reciella en casa: “La cuarentena presta”:

Llunes 6 

  • Cuentacuentos La cuyarapa Martina, con Ana Morán.

Martes 7

  • Cuentacuentos La neña con ales, con Borja Roces

Miércoles 8 

  • Taller Faciendo un llibru, dibuxamos y escribimos, con Susana Sela

Xueves 9

  • Cuentacuentos Risines, con Ana Morán

Vienres 10

  • Taller de cómic, con Ruma Barbero

Sábadu 11

  • Mini conciertu, con David Varela

Domingu 12

  • Taller de ropa tradicional, con Susana Sela

Llunes 13

  • Taller de cómic II , con Ruma Barbero

Tamién te podria gustar