Portada Conceyos La esposición “¿Pintes o dibuxes?” axunta n’Avilés a 11 autores españoles

La esposición “¿Pintes o dibuxes?” axunta n’Avilés a 11 autores españoles

by redacción asturnews

Acción Cultural Española (AC/Y) y el Conceyu d’Avilés entamen la esposición de cai “¿Pintes o dibuxes? Un paséu pol arte de la mano del cómic” que, comisariada por Jorge Díez, podrá vese hasta’l 23 de payares de 2021 na Pista de La esposición (Les Meanes) d’Avilés.

Esta esposición fai un averamientu al arte de la historieta o del cómic de la mano d’once autores españoles (Ana Galvañ, Antonio Altarriba/Keko -José Antonio Godoy-, Fermín Solís, Laura Pérez Vernetti, María Hesse, Mauro Entrialgo, Max, Pablo Auladell y Santiago García/Javier Olivares) que, con un llinguaxe propiu, enceten nos sos trabayos l’arte clásico y contemporaneo al traviés d’artistes como El Bosco, Velázquez, Buñuel, Frida Kahlo, Duchamp o Picasso, ente otros. Mientres el percorríu afigúrase la mirada de el autores sobro distintos ámbitos del campu artístico: esposiciones, museos, feries, biañales, artistes, comisarios, críticos, instituciones, públicu.

Foi inaugurada esta selmana pasada nun actu que cuntó coles intervenciones del presidente de AC/Y, José Andrés Torres Mora; el director xeneral de Política Llingüística del Principáu d’Asturies, Antón García; y l’alcaldesa d’Avilés, Mariví Monteserín. Tamién participaron el Comisariu de l’amuesa, Jorge Díez y la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso.

L’amuesa colectiva, que pudo vese en xunetu nel paséu de Recoletos de Madrid, ta integrada por viñetes, historietes y fragmentos d’álbumes de dellos de los autores españoles más relevantes que, dende distintos focos xeográficos d’orixe o de trabayu (Murcia, Estremadura, Madrid, Cataluña, Andalucía, País Vascu, Baleares y Valencia), dibuxen con trazu propiu y diversu el panorama actual del cómic y l’ilustración dientro de la escena nacional ya internacional. A lo llargo de ¿Pintes o dibuxes? enxaréyense y esvalixen diversos filos temáticos que conviden a quien s’introducen nella a construyir el so propiu percorríu según la so personal manera d’entender y esfrutar de les diverses propuestes qu’equí conflúin.

La esposición foi concebida pa ser instalada n’espacios abiertos y víes públiques, con un diseñu curiosu que favorez la interactividad de el espectadores coles obres. Los mesmos soportes ayuden a diseñar un trazáu que convida a un percorríu abiertu.

El cómic nació como un mediu de mases venceyáu a la prensa diaria a finales del sieglu XIX y sufrió un fondu tresformamientu. Mientres muncho tiempu foi un sector dafechu integráu nes industries de la cultura empobinaes al públicu infantil y xuvenil y con una cierta cuota del mercáu editorial p’adultos nel campu humorístico o satíricu.

Más información sobro los autores

Tamién te podria gustar