Portada Plástiques La esposición de Leonardo nel Louvre vendió 110.000 entraes un mes antes d’abrir

La esposición de Leonardo nel Louvre vendió 110.000 entraes un mes antes d’abrir

by redacción asturnews
Leonardo Notebook - Foto: Todd Dailey (https://www.flickr.com/photos/twid/)

La esposición que va abrir el 24 d’ochobre nel Louvre, y que’l martespasáu recibió la confirmación d’un importante préstamu italianu, que fuera suspendíu pol gobiernu de Mateo Salvini, ye la coronación del 500.º aniversariu de la muerte de Da Vinci y anúnciase como la más importante del rosariu de festexos.

La suma de Leonardo y del Louvre desencadenó una demanda d’entraes ensin precedentes. A un mes de l’amuesa, yá hai 110.000 reserves. Porque amás nun va esistir la posibilidá de pasar por taquilles físiques. La única vía pa llograr una franxa horaria de visita ye Ticketlouvre.fr.

El Louvre aconseya per otra parte a los millones d’almiradores de Mona Llisa , l’únicu cuadru que recibe n’espaciu propiu y que nun va tar integráu na esposición, qu’acuten los sos horarios de visita per internet. Porque desque a finales de xunetu camudar, de el so espaciu personal en Sallar deas États (en renovación) al segundu pisu de la nala Richelieu, el tiempu de cola pa vela non yá cúntase per hores, sinón que atosiga taquilles y corredores.

D’ende que la reserva na rede, hasta apocayá un recursu complementariu, amenacie con volvese obligatoria, empieza a falase d’un enfrentamientu cuantitativu ente los 500 años de Da Vinci y los 3.000 de Tutankamón. Si les ayalgues de la momia acaben de bater tolos récords pa una esposición en Francia, con 1.423.170 visitantes, el so ésitu empezó antes d’abrir les puertes, gracies a les 150.000 entraes vendíes per internet. Y a la decisión de que la rede fuera la única taquilla.

La esposición Da Vinci puede superar eses 150.000 entraes d’equí al día 24. Asina, terminaría de convencer a les autoridaes del Louvre de que’l futuru de la taquilla ye virtual. ¿Un futuru ensin coles? Esto ye, ensin el pesu pal muséu n’organización y salarios y d’abertales y nervios pa los visitantes. Amás, la reserva previa –dicen– dexaría entamar apertures suplementaries, en casu de gran arribación.

Y hai que considerar qu’el Louvre ye un pueblu de 2.200 persones (ente conservadores, cien­tíficos, operarios, vixilantes), con 14,5 km de sales y pasiellos y 72.735 m2de sales d’esposición, que presenten 38.000 obres (sobre les 568.000 calteníes nel edi­ficio). Dende’l 31 d’avientu pasáu’l muséu tien erl récord nel mundu colos sos más de diez millones de visitantes añales,

Tamién te podria gustar