Portada Fiestes La esposición de Belenes abre sos puertes na Plaza Trascorrales

La esposición de Belenes abre sos puertes na Plaza Trascorrales

by redacción asturnews

El conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos califica l’amuesa “como una obra d’arte pol altu nivel de detalle de les pieces”. La esposición va poder vese hasta’l 6 de xineru.

Sosprendíu cola resultancia “más humana, con más calor” de l’amuesa, el conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos inauguró esta tarde, la tradicional Esposición de Belenes que va poder visitara hasta’l día 6 de xineru na Plaza Trascorrales.  El conceyal aplaudió’l trabayu de l’Asociación Belenista d’Uviéu, yá que consiguieron  “una obra d’arte gracies al nivel de detalle de figúres-yos”.

La presidenta de l’asociación, Eulalia Nacencia envaloró estes palabres y añedió que “en realizando un estudiu pol cambéu d’allugamientu, creo qu’atolenemos col planteamientu. Anque la última palabra tener los visitantes”

La esposición, na que va poder contemplase hasta 300 figures, incluyíes una reproducción de Santa María del Naranco “como chisgo al 30 aniversariu de la so declaración como Patrimoniu de la Humanidá”, va poder visitara de llunes a vienres n’horariu de 11:00 a 14:30 hores    y de 16:30 a 21 hores.  Los sábados, domingos y festivos l’horariu va ser de 11 a 21 hores y los díes 24 y 31 d’avientu de 11 a 20 hores.

Tamién te podria gustar