Portada Sociedá La esposición avilesina sobro’l Camín de Santiago llega a Castropol

La esposición avilesina sobro’l Camín de Santiago llega a Castropol

by redacción asturnews

“La ruta de les estrelles. El Camín de Santiago na Edá Media” pue visitase hasta’l 31 de mayu na Casa de Cultura de Castropol. La Cronista Oficial d’Avilés, Josefa Sanz, va impartir esti vienres 24 la conferencia “Caminos y caminantes pol antiguu conceyu de Castropol”.

La Casa de Cultura de Castropol acueye hasta’l 31 de mayu la esposición “La ruta de les estrelles. El Camín de Santiago na Edá Media”. Tratase d’una amuesa producida pel área de Cultura del Conceyu d’Avilés qu’a finales de 2017 foi espuesta nel Muséu d’Hestoria Urbana, y que darréu pasó per distintos centros educativos de la ciudá.

Agora, esta amuesa vuelve cobrar visibilidá nel centru cultural castropolense, que tien la so see nun emblemáticu edificiu diseñáu por Juan Miguel de la Guardia y que, mientres munchos años, foi’l casino de la población. Esta esposición realizar col sofitu y organización de la Fundación Ría del Eo, que tien la so see en Castropol y que vieno collaborando col Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés en diverses iniciatives.

L’amuesa ta formada por una serie de paneles que, con calter didácticu, detallen caúna de les visiones de la ruta xacobea, un camín cultural européu yá dende’l medievu. Ta comisariada por José Antonio Álvarez Castrillón, historiador, profesor de la Facultá de Formación del Profesoráu de la Universidá d’Uviéu y Cronista Oficial de Los Oscos. Esta esposición, xuntu col ciclu de conferencies que s’impartió en 2017, sirvió d’homenaxe avilesín a la figura del catedráticu d’Hestoria Medieval Juan Ignacio Ruiz de la Peña, fináu en 2016.

“La ruta de les estrelles. El Camín de Santiago na Edá Media” puede visitase de llunes a vienres n’horariu de 11 a 13 y de 16:30 a 19:30 hores.

Conferencia de la Cronista Oficial

Xuntu cola esposición “La ruta de les estrelles. El Camín de Santiago na Edá Media”, la Casa de Cultura de Castropol va acoyer xuna conferencia de la Cronista Oficial d’Avilés. Sol títulu de “Caminos y caminantes pol antiguu conceyu de Castropol, Josefa Sanz Fuentes va sopelexar sobro la presencia histórica d’esti conceyu na ruta xacobea. Va ser güei vienres 24 de mayu, a partir de les 19:30 hores.

La conferencia va tar presentada por José Antonio Álvarez Castrillón, historiador, profesor de la Facultá de Formación del Profesoráu de la Universidá d’Uviéu y Cronista Oficial de Los Oscos; y por Manela Bustu Fidalgo, bibliotecaria de Castropol ya integrante de la Fundación Ría del Eo.

Tamién te podria gustar