La ESO va superase hasta con dos suspensos

La ESO va superase hasta con dos suspensos
06 xunu 10:55 2017 Imprimir

Yá ye definitivu. Los alumnos de cuartu d’Educación Secundaria Obligatoria (ESO) van llograr esti cursu’l títulu qu’acredita que superaron el ciclu anque nun algamen el 5 de nota media y anque terminen la etapa con hasta dos asignatures suspendíes.

El Ministeriu d’Educación, a la fin, nun venció a les presiones de dellos miembros de la comunidá escolar, como los sindicatos ANPE, CSIF y FSIE o les principales asociaciones de padres d’alumnos de la enseñanza privao y alcordao, que-y ciscaben que nun rebaxara los estándares calidable educativa y qu’esixera pa poder titulase nESO que l’alumnu tuviera tou aprobáu. ANPE inclusive llanzó fai más d’un mes una campaña de recoyida de firmes pa sofitar la so esixencia al Executivu que, según los datos de la plataforma que la soporta, Change.org, a día de güei solo recoyó 3.254 sofitos.

El Conseyu de Ministros, col vistu bonu que n’abril-y dieron los departamentos d’Educación de tolos executivos autonómicos, aprobó esti llunes un real decretu que dexa graduase na educación obligatoria con hasta dos asignatures suspendíes siempres que nun sían al tiempu Llingua Castellana y Lliteratura y Matemátiques, o Llingua Cooficial nes comunidaes con idioma propiu. Estos requisitos son los vixentes yá pa esti cursu que toca al so fin y los que se van caltener hasta que los partíos políticos, les autonomíes y los axentes sociales llogren un pactu d’Estáu pola educación que d’a lluz una nueva llei que sustituya a la desfamada Lomce, solo aprobada y defendida pol PP.

La regulación específica de les característiques que dexen llograr el títulu d’ESO esti cursu yera daqué obligao dempués de que’l Gobiernu aceptara paralizar n’avientu pasáu la puesta en marcha de la reválida de final d’etapa na educación obligatoria, prueba qu’hasta entós tenía que ser aprobada sí o sí polos alumnos pa poder graduase, con independencia de que se tuviera o non superáu’l ciclu educativu. La Lomce dexaba presentase a esa reválida con hasta dos asignatures suspenses, siempres que nun fueren Llingua y Matemátiques, pero depués esixía aprobar la prueba y que la media de notes del ciclu y la llograda nel exame fuera cimeru a 5 sobre 10.

El Ministeriu, col vistu bonu de les autonomíes, decidió regular el llogru del títulu namái coles condiciones que la Lomce marca nel so artículu 29 pa poder aportar a la reválida yá paralizada, esto ye, tener un máximu de dos suspensos a la fin de los cuatro cursos d’ESO. La nueva regulación, ello ye que dexa les coses prácticamente como taben hasta esti cursu, pos la APONDERE socialista, que yera la llei educativa que rixó en cuartu d’ESO hasta 2016, yá autorizaba a graduase con dos asignatures suspenses, ya inclusive con trés de forma escepcional.

  Categories: