Portada Educación La Escuela de Musica de Cangas abre’l plazu d’inscripción

La Escuela de Musica de Cangas abre’l plazu d’inscripción

by asturnet

La Escuela Municipal de Música de Cangas del Narcea abrió’l plazu pa matriculase nes clases de música y movimientu, dirixíes a menores de cuatro años, y de llinguaxe musical y instrumentu, pa menores de siete. El plazu de inscripción va tar abiertu hasta’l 27 de setiembre y los interesaos en participar nes clases, que van empezar el prósimu 3 d’ochobre deberán pasar pol Área de Cultura del Ayuntamientu de 9 a 14 h o de 16:30 a 18:30 h.

La Escuela Municipal de Música cuntó nel cursu pasáu con cerca de 100 alumnos y coles especialidaes de pianu, clarinete y guitarra. Pa esti nuevu cursu, si se consigue un númberu suficiente d’alumnos, va ampliase la ufierta instrumental con clases de trompeta.

La Escuela cellebró’l so Conciertu de Fin de Cursu’l pasáu mes de xunu nel Teatru Toreno. Pel escenariu pasaron los 97 alumnos onde interpretaron canciones tanto al pianu, como a la guitarra y al clarinete. Tamien los más pequeños tuvieron el so espaciu cola interpretación de varies coreografíes per parte de los diferentes grupos de música y movimientu. El conciertu pesllóse cola canción “Yá lleguen les vacaciones”, interpretada polos alumnos de Llinguaxe Musical.

La Escuela Municipal de Música de Cangas del Narcea nació hai cuatro años como un proyectu educativu integrador, innovador y únicu que quier dar rempuesta a una serie de necesidaes musicales detectaes nel nuesu territoriu. El primer oxetivu de la Escuela Municipal de Música ye ellevar el nivel musical de les persones en xeneral, y de los neños en particular.

La enseñanza musical na Escuela escomienza a edaes tempranes, a los cuatro años, y nun tien llímite d’edá pa matriculase. Les asignatures que se puen cursar son Música y Movimientu ( cuatro – ocho años ), Llinguaxe Musical y Instrumentu (pianu, clarinete y guitarra).

Tamién te podria gustar