Portada Sociedá La Escuela de Maxisteriu acueye’l XI Alcuentru Internacional de Llingua Minoritaria y Educación

La Escuela de Maxisteriu acueye’l XI Alcuentru Internacional de Llingua Minoritaria y Educación

by asturnet

Los recursos y estratexes didáutiques van ser la tema del programa del XI Alcuentru Internacional de Llingua Minoritaria y Educación, que se tien de desendolcar ente’l 29 y el 31 d’esti mes de marzu na Escuela Universitaria de Maxisteriu d’Uviéu.

Christian Puren (de la Université Jean Monnet de Saint-Etienne) entamará l’Alcuentru’l miércoles 29 con una conferencia sobre la “Enseñanza de les llingües: dende l’enfoque comunicativu hasta la perspeutiva aicional”. Esi día tamién intervendrán nel alcuentru’l profesor de llingua asturiana Xulio Berros y la profesora de la Universidá de Barcelona Celia Romea.

El xueves 30 ta previsto que participen nel Alcuentru la collaboradora de Mercator Education Alie Van Der Schaff, Loreto Díaz, de la Universidá d’Uviéu y Joaquím Dolz de la de Genève. Y pa finar los alcuentros tienen d’intervenir el vienres 31 Xandro Martino, Ruth González y Fernando Padilla.

El programa del alcuéntru enca`´armase entres conferencies y comunicaciones que se desendolquen de 18 a 19 hores, de 19 a 19:30 hores y de 19:30 a 20:30 hores.

L’Academia de la LLingua y el CPR d’Uviéu, orgenizadores del Alcuentru, fairán entrega del certificáu d’asistencia a estes xornaes.

Tamién te podria gustar