Portada Conceyos La Escuela de Cerámica d’Avilés ufierta nuevos cursos para adultos

La Escuela de Cerámica d’Avilés ufierta nuevos cursos para adultos

by redacción asturnews

Para’l nuevu cursu 2022-2023, la Escuela Municipal de Cerámica d’Avilés  ufierta cinco nueves propuestes formatives nel ámbitu de la cerámica, destinaes al públicu adultu, tantu a aquelles persones que nun cunten con conocencies previes, como a quien quieran afondar nesta disciplina de l’artesanía, ya interésense nel perfeccionamiento y l’investigación, y en desenvolver el so proyectu personal de forma profesional.

Son los siguientes cursos:

  • Iniciación: técniques de mesa, tornu y decoración cerámica.
  • Perfeccionamiento.
  • Escultura y moldes: pastes coloriaes
  • Proyectu personal
  • Pictóricu con sigilatas.

La matrícula tendrá de realizase de forma presencial na Factoría Cultural d’Avilés. El plazu para l’alumnáu inscritu nel cursu 2021-2022, empieza’l miércoles 7 de setiembre y remata el vienres 23 del mesmu mes. Nel casu del nuevu alumnáu, va ser del 15 al 23 de setiembre.

L’horariu de matrícula ye de llunes a vienres de 9.00 a 14.00 hores, y los miércoles tamién de 17.00 a 19.00 hores; sacante festivos.

L’importe de la matrícula ye de 60 euros, y el de caúna de les mensualidaes, de 31 euros. Nel casu del cursu de Pictóricu con sigilatas, el costu de matriculación va ser de 19 euros, y van debese abonar dos mensualidaes de 31 euros caúna.

La cita previa pa llevar a cabu la matriculación tendrá de solicitase al traviés de la páxina web municipal, na dirección https://aviles.es/citaprevia.

Pela so parte, l’alumnáu de Proyectu Personal tendrá de presentar del 7 al 14 de setiembre’l proyectu pol qu’opten a una plaza. El 19 de setiembre publicará la llista de persones escoyíes, que tendrán de formalizar la matrícula del 20 al 27 del mesmu mes.

Más información

Tamién te podria gustar