Portada Educación La Escuela Comerciu acueye’l taller “El cuentu como recursu educativu para’l tiempu llibre”

La Escuela Comerciu acueye’l taller “El cuentu como recursu educativu para’l tiempu llibre”

by redacción asturnews

Esri xueves y vienres de marzu ufiértase un nuevu taller del programa “¡Lo que me faltaba!”, dirixíu a mozos y profesionales que trabayen con mozos, nel Espaciu Nuevu de la Escuela de Comerciu que va tar impartíu por Cristina Cabal y Carlos Alba “Cellero”.

“El cuentu como recursu educativu para’l tiempu llibre. Introducción a la narración oral para monitor/as de tiempu llibre” ye’l títulu del taller de marzu.

CONTENÍOS

Los beneficios de cuntar y escuchar cuentos
Tarrezas posibles para trabayar al traviés de la narración: los celos, les rutines, la muerte, la xestión de les emociones, etc.
Animación a la llectura: álbumes ilustraos para trabayar con adolescentes y nuevos.
Cuentu oral y cuentu escritu.
Selección y preparación.
Creación d’hestories para la oralidad.
Cómo narrar cuentos. La presencia escénica, la eficacia comunicativa, l’usu de la creatividá narrativa para encetar distintes situaciones.

FECHES Y HORARIOS

Xueves 14 y vienres 15 de marzu, de 16:00 a 20:00 h. y sábadu 15 de marzu, de 10:00 a 14:00 y 16:00-20:00 h

LLUGAR

Espaciu Nuevu de la Escuela de Comerciu (C/ Francisco Tomás y Valiente, 1)

DOCENCIA

Va Tar impartíu por Cristina Cabal (xueves y vienres) y Carlos Alba “Cellero” (sábadu).

Cristina Cabal  ye formadora en tiempu llibre con más de 10 años d’esperiencia docente. Apasionada de la narración oral, los cuentos y la lliteratura infantil y xuvenil. Entamó dende les asociaciones Asturactiva (5 años) y Mar de Borrina (3 años) el Festival de Cuentos de Xixón, pol quepasaron decenes de narradores de toa España.

Carlos Alba “Cellero” ye cuentacuentos, monologuista y actor, tantu en castellán como n’asturianu. Cuenta con una trayectoria profesional de más de 20 años, nos que participó en distintos festivales de narración oral ,campañes d’animación a la llectura y propuestes teatrales. Dirixe la Escuela de Monologuismo y Narración Oral, centrada na tradición asturiana.

Na parte impartida por Carlos Alba, centrada nos aspeutos más prácticos de cómo narrar cuentos, cada alumnu/a va poder trabayar en castellán, asturianu o gallego-asturianu, según les sos preferencies.

Más información

Tamién te podria gustar