La Escuela Comerciu acueye’l taller “El cuentu como recursu educativu para’l tiempu llibre”

La Escuela Comerciu acueye’l taller “El cuentu como recursu educativu para’l tiempu llibre”
14 marzu 12:17 2019 Imprimir

Esri xueves y vienres de marzu ufiértase un nuevu taller del programa “¡Lo que me faltaba!”, dirixíu a mozos y profesionales que trabayen con mozos, nel Espaciu Nuevu de la Escuela de Comerciu que va tar impartíu por Cristina Cabal y Carlos Alba “Cellero”.

“El cuentu como recursu educativu para’l tiempu llibre. Introducción a la narración oral para monitor/as de tiempu llibre” ye’l títulu del taller de marzu.

CONTENÍOS

Los beneficios de cuntar y escuchar cuentos
Tarrezas posibles para trabayar al traviés de la narración: los celos, les rutines, la muerte, la xestión de les emociones, etc.
Animación a la llectura: álbumes ilustraos para trabayar con adolescentes y nuevos.
Cuentu oral y cuentu escritu.
Selección y preparación.
Creación d’hestories para la oralidad.
Cómo narrar cuentos. La presencia escénica, la eficacia comunicativa, l’usu de la creatividá narrativa para encetar distintes situaciones.

FECHES Y HORARIOS

Xueves 14 y vienres 15 de marzu, de 16:00 a 20:00 h. y sábadu 15 de marzu, de 10:00 a 14:00 y 16:00-20:00 h

LLUGAR

Espaciu Nuevu de la Escuela de Comerciu (C/ Francisco Tomás y Valiente, 1)

DOCENCIA

Va Tar impartíu por Cristina Cabal (xueves y vienres) y Carlos Alba “Cellero” (sábadu).

Cristina Cabal  ye formadora en tiempu llibre con más de 10 años d’esperiencia docente. Apasionada de la narración oral, los cuentos y la lliteratura infantil y xuvenil. Entamó dende les asociaciones Asturactiva (5 años) y Mar de Borrina (3 años) el Festival de Cuentos de Xixón, pol quepasaron decenes de narradores de toa España.

Carlos Alba “Cellero” ye cuentacuentos, monologuista y actor, tantu en castellán como n’asturianu. Cuenta con una trayectoria profesional de más de 20 años, nos que participó en distintos festivales de narración oral ,campañes d’animación a la llectura y propuestes teatrales. Dirixe la Escuela de Monologuismo y Narración Oral, centrada na tradición asturiana.

Na parte impartida por Carlos Alba, centrada nos aspeutos más prácticos de cómo narrar cuentos, cada alumnu/a va poder trabayar en castellán, asturianu o gallego-asturianu, según les sos preferencies.

Más información

  Categories: