Portada Lliteratura La escritora Trinidad Ruiz va pesllar la Xunta d’Escritores Asturianos 2008 con una conferencia

La escritora Trinidad Ruiz va pesllar la Xunta d’Escritores Asturianos 2008 con una conferencia

by asturnet

Según informaben dende la organización de la Xunta d’Escritores 2008, Trinidad Ruiz va clausurar la Xunta d’Escritores Asturianos 2008 que va celebrase n’Uviéu, na Biblioteca del Campu San Francisco, los díes 2, 3 y 4 de xineru con una conferencia sobre’l llabor editorial nel Estáu y cola presentación d’ún de los sos últimos proyectos editoriales.

Trinidad Ruiz Marcellán (Agón, Zaragoza, 1950) ye llicenciada en Filoloxía Hispánica y Pedagoxía. En 1979 fundó la prestixosa Colección de Poesía Olifante, dirixéndola dende entós y formando una Asociación Cultural pa la realización d’estremaes actividades culturales como Alcuentros, Congresos, Conferencies o Dinamización de Biblioteques Públiques. En 2002 recibió la Medalla d’Oru al Méritu Cultural del Gobiernu d’Aragón, poles curiaes y curioses ediciones en castellanu y en versión billingüe, editades dende la Colección Olifante. En setiembre de 2002 funda’l Festival Internacional de Poesía Moncayo, dirixendo xunto con Marcelo Reyes la organización y realización de los mesmos nel Monesteriu de Veruela y el conceyu de Trasmoz.

Dirixe tamién La Casa del Poeta en Trasmoz, primer residencia pa poetes, allugada nes Tierres del Moncayo. Trátase de la primer casa-residencia pa la creación poética n’España y tá asitiada a unos diez quilómetros de la Casa del Traductor, en Tarazona, tamién única nel Estáu. La Casa del Poeta, fundada y dirixida por Tinidad Ruiz, ta pensada pa ser un espaciu onde s’escriba crítica lliteraria, ensayu y poesía. Como autora tien publicao los siguientes llibros: Poesía Urbana (Ayuntamientu de Zaragoza, 1980), Penúltimos poetas en Aragón (Diputación de Zaragoza, 1989), Poesía Ibérica- Generación de la Democracia (Malvís, Madrid, 1990). Anguaño exerce de profesora nun Institutu de Tarazona, llabor que compaxina coles publicaciones de poesía y la dirección de los Festivales. El so proyectu actual, amás de la continuación de los anteriores, ye la creación d’una Fundación pa “La Casa del Poeta” nel conceyu de Trasmoz, mui averada al Monasteriu de Veruela. Como editora de reconocíu prestixu, la so editorial difunde un lema: “lo que nun se conoz nun s’ama”; por eso gueta, vive y llee cola seguridá de que la lliteratura -la Poesía- val pa ser feliz y, en definitiva, pa ser meyores.

Trinidad Ruiz Marcellán sedrá la convidada que pesllará la Xunta d’Escritores Asturianos 2008 el cuatru de xineru próximu n’Uviéu con una conferencia que tendrá por títulu “Olifante, una oferta de felicidad” a la que seguirá la presentación d’ún de los sos recientes llibros editaos “Tola lluz del mundu” que recueye la poesía amorosa d’Angel Guinda nos seis idiomes hespañoles, incluyendo al asturianu.

Tamién te podria gustar