Portada Cine La escentricidá de la xueza Anne Gruwez llega a la pantalla

La escentricidá de la xueza Anne Gruwez llega a la pantalla

by redacción asturnews

Sogón, caltriante, intelixente, irónica y xusta ye como dicen que ye Anne Gruwez, la que probablemente sía’l miembru más sorprendente de la maxistratura belga. Los cineastes Jean Libon y Hives Hinant decidieron por eso mesmo llevar la vida d’esta xueza tan pocu convencional a la gran pantalla.

Mientres trés años, l’equipu satíricu que ta detrás de la serie televisiva de cultu Strip-Tease, prindó lo que naide hasta entós atreviérase a filmar: Nin xueza, nin sumisa , un documental que se proyectó apocayá nel Atlantida Filme Festival y que yá causó sensación nel Festival de Cine de San Sebastián.

Magar que la película lleve a la trastienda d’investigaciones criminales reales, de cutiu l’espectador va sentir que ta viendo una comedia. Tou deber al allocáu calter de Gruwez, que nun ye una casualidá yá que tien que tratar a diariu con violaciones, asesinatos y robos. “De normal soi asina”, aseguraba nuna rueda de prensa la mesma, na qu’afirmó que nesti filme “nun hai trucu” nin “escenariu” y que cuando grababen ella “ignoraba” la cámara. Pero detrás de les sos escentricidaes acolúmbrase lo principal: una persona apurrida al so trabayu y qu’inda tien fe nel ser humanu.

Paez que tamién escaecen la cámara los sos“veceros”, como asina los llama ella. Nel filme cunten ocho histories, que van dende un home acusáu a cutir a la so muyer a una infanticida qu’afirma qu’una voz -y ordenar matar al so fíu. O una prostituta que respuende a toles entrugues interesaes de la maxistrada sobre les práctiques sadomasoquistes. Escenarios surrealistes pa munchos pero que son el pan d’acaldía pa Gruwez.

Magar los sos arranques, pa los directores, Gruwez ye una persona que sabe escuchar y que fai un gran esfuerzu pa tratar d’entender a delincuentes y deteníos cuando enceta los sos casos. “Apriendo a abrir los güeyos. Non tol mundu paez tar al corriente de lo qu’asocede”, asegura la maxistrada, que se sospriende cuando de cutiu dícen-y que paez un personaxe de ficción.

Tamién te podria gustar