Portada Sociedá La entrada de les muyeres na Sociedá de la Descarga de Cangas vótase esti sábadu

La entrada de les muyeres na Sociedá de la Descarga de Cangas vótase esti sábadu

by asturnet

La petición d’entrada de Rosa Conde na Sociedá de la Descarga de Cangas abrió’l debate, nesta entidá centenaria, sobre la posibilidá de la entrada de les muyeres como miembres de plen derechu na mesma. Rosa Conde asoleyó un escritu, col respaldu d’otres dos cientes muyeres nel que se reclamaba que la Sociedá se pronunciara publicamente sobre’l reconocimientu del derechu d’almisión de muyeres.

Dos años depués de que Rosa Conde movilizara a la sociedá canguesa sobre la cuestión de la entrada de les muyeres na Sociedá d’Artesanos Virgen del Carmen, la Sociedá votará esti sábadu sobre la modificación de los sos Estatutos.
Nesta reforma d’estatutos se propón modificar l’artículu 23 del capítulu IV que ye’l que corresponde a los socios. La redacción actual diz que “podrán pertenecer a l’Asociación aquelles persones con capacidá d’obrar que tengan interés nel desendolcu de los fines de l’asociación” y la propuesta dende dalgún sector d’esta Sociedá diz “podrán pertenecer a l’Asociación toes aquelles persones físiques que seyan varones y que tengan interés nel desendolcu de los fines de l’asociación”. D’aprobase esta modificación la entrada de les muyeres quedara prohibida de l’Asociación.

Dende la directiva actual de l’Asociación se diz que la polémica surdida pola reivindicación de muyeres n’igualdá de condiciones que los socios masculinos podría llevar incluso a la ruptura de l’Asociación. La mayoría de la Xunta Directiva s’amuesa contraria a la entrada de les muyeres.

Tamién te podria gustar